Iphone

Voor alle off-topic berichten, kun je hier terecht!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
wouter
Cognac Connaisseur
Cognac Connaisseur
Berichten: 1253
Lid geworden op: za 16 jan 2010, 12:23
Locatie: Hoofddorp

Iphone

Bericht door wouter »

Na veel wikken en wegen tussen een "Google telefoon" (zoals de telefoons van HTC, Samsung, Sony, etc.), BlackBerry en een Iphone ben ik tot de conclusie gekomen dat de nieuwste Iphone toch eigenlijk wel "de telefoon" is die ik moest hebben. Vooral het uiterlijk vond ik erg belangrijk nadat ik bijna een hartaanval kreeg van de telefoons van HTC in real-life... Ook de gebruiksvriendelijkheid stond zeer hoog in het vaandel, de Iphone werkt gewoon zoals het hoort...

Iphone 4 is het dus geworden, echter duurt de levertijd nog zo'n 8-10 weken :shock:

Hebben jullie al bij voorbaat tips voor de Iphone, zoals must-have software, accessoires of gadgets? Hoor het graag! :D
Bijlagen
iphone-4.jpg
iphone-4.jpg (28.9 KiB) 2737 keer bekeken
"If drinking Cognac is not allowed in heaven, then I shall not go.
Gebruikersavatar
wouter
Cognac Connaisseur
Cognac Connaisseur
Berichten: 1253
Lid geworden op: za 16 jan 2010, 12:23
Locatie: Hoofddorp

Re: Iphone

Bericht door wouter »

Na wat pressie bij T-mobile mijn Iphone toch eerder gekregen :D

Wat een geweldige telefoon is dit zeg, je kunt er zo ontzettend veel mee! Het cognacforum mobiel makkelijk doorbladeren is er nu opeens ook bij! :D

Foto's laten helaas nog wat te wensen over. Moet even kijken hoe ik dit voor de komende reviews ga oplossen... ;)
"If drinking Cognac is not allowed in heaven, then I shall not go.
Gebruikersavatar
Martijn
Cognac VSOP
Cognac VSOP
Berichten: 25
Lid geworden op: do 23 dec 2010, 14:21

Re: Iphone

Bericht door Martijn »

wouter schreef:Foto's laten helaas nog wat te wensen over. Moet even kijken hoe ik dit voor de komende reviews ga oplossen...
had dan ook voor de HTC gekozen.....haha, nee gekkigheid. De Iphone is een super app. Ik heb echter wel een HTC, moet ook nog geld voor cognac overblijven he :D
Ben hier ook zeer tevreden over, vooral HTC sense werkt super. En inderdaad nu altijd de berichten van dit forum in je broekzak!

Wanneer komt de app? En dan ook voor Android he, niet alleen Iphone! Haha
Gebruikersavatar
wouter
Cognac Connaisseur
Cognac Connaisseur
Berichten: 1253
Lid geworden op: za 16 jan 2010, 12:23
Locatie: Hoofddorp

Re: Iphone

Bericht door wouter »

Martijn schreef: Ben hier ook zeer tevreden over, vooral HTC sense werkt super. En inderdaad nu altijd de berichten van dit forum in je broekzak!
Die HTC Sense software is inderdaad echt top, helemaal in vergelijking met de software op de Galaxy S. Wat een verschil!
Martijn schreef:Wanneer komt de app? En dan ook voor Android he, niet alleen Iphone! Haha
Best kostbare (lees: 1.000+ euro) aangelegenheid aangezien ik totaal geen affiniteit met het ontwikkelen ervan heb....
Martijn schreef: Ik heb echter wel een HTC, moet ook nog geld voor cognac overblijven he :D
Dat altijd... ;)
"If drinking Cognac is not allowed in heaven, then I shall not go.
Gebruikersavatar
wouter
Cognac Connaisseur
Cognac Connaisseur
Berichten: 1253
Lid geworden op: za 16 jan 2010, 12:23
Locatie: Hoofddorp

Re: Iphone

Bericht door wouter »

Forum gereed gemaakt voor de Iphone applicatie touchBB.

Werkt erg prettig! ;-)
"If drinking Cognac is not allowed in heaven, then I shall not go.
Plaats reactie

Terug naar “Overig”