Horloges

Alles buiten Cognac, dat het leven aangenaam maakt. Zoals Pineau des Charentes, sigaren, wijn,Whisky, koffie, horloges, auto's etc...
jeronimo
Cognac XO
Cognac XO
Berichten: 95
Lid geworden op: zo 18 sep 2016, 08:31
Locatie: Noord Brabant

Re: Horloges

Bericht door jeronimo »

wouter schreef:Horloges kunnen heel mooi zijn. Ben blij dat ik mezelf hier nog niet in verdiept heb, anders zou het me in theorie heel veel geld kunnen kosten.

Momenteel heel gelukkig met een Pebble Smartwatch. Super lelijk ding :shock: , maar wel handig in het dagelijkse leven bij alle (onzin) berichtjes die je voelt trillen in je zak. Met deze Pebble kijk ik veel minder naar mijn telefoon. Ook handig in de auto met bv flitsmeister. :D

pebble.jpg
Inderdaad mooi is anders. :lol: :D
Hier een combinatie, best of both worlds???

https://www.google.nl/search?q=zenith+u ... DrIQsAQIIg

http://www.zenith-watches.com/en_en/new ... ate-daring
Gebruikersavatar
Christine
Cognac XO
Cognac XO
Berichten: 117
Lid geworden op: ma 18 apr 2016, 08:34
Locatie: Herentals

Re: Horloges

Bericht door Christine »

Ik heb een Rodania... zilver kleurig, doet het perfect. Doe het eigenlijk alleen aan als sieraad. Drink liever een goede wijn of champagne of digestief... :)

PS. Mijne vader heeft een Patek Philippe, zakhorloge, volledig goud, met uniek ingelegde emaille, 1 exemplaar van gemaakt, éénmaal gezien in de kluis. Much value but not that much fun. :)
jeronimo
Cognac XO
Cognac XO
Berichten: 95
Lid geworden op: zo 18 sep 2016, 08:31
Locatie: Noord Brabant

Re: Horloges

Bericht door jeronimo »

Christine schreef:Ik heb een Rodania... zilver kleurig, doet het perfect. Doe het eigenlijk alleen aan als sieraad. Drink liever een goede wijn of champagne of digestief... :)

PS. Mijne vader heeft een Patek Philippe, zakhorloge, volledig goud, met uniek ingelegde emaille, 1 exemplaar van gemaakt, éénmaal gezien in de kluis. Much value but not that much fun. :)
Als het een PP is waar er maar 1 van gemaakt is en is in goede conditie en in bezit van doos en papieren dan is je pensioen geregeld. ;)
Plaats reactie

Terug naar “Overige heerlijkheden!”