Gin liefhebbers??

Alles buiten Cognac, dat het leven aangenaam maakt. Zoals Pineau des Charentes, sigaren, wijn,Whisky, koffie, horloges, auto's etc...
Plaats reactie
jeronimo
Cognac XO
Cognac XO
Berichten: 95
Lid geworden op: zo 18 sep 2016, 08:31
Locatie: Noord Brabant

Gin liefhebbers??

Bericht door jeronimo »

Zijn er ook Gin liefhebbers op dit forum?

Zelf drink ik dit puur met een stukje fruit of een kruid.
Op dit moment heb ik alleen en fles GinMare.
Gebruikersavatar
Jurrien
volledige moderator
volledige moderator
Berichten: 281
Lid geworden op: wo 21 mei 2014, 18:36

Re: Gin liefhebbers??

Bericht door Jurrien »

Zeker. Ik ben liefhebber van: van Wees juzu (soort Japanse Citroen), Hendriks en alles met citrus fruit. Wel gemengd met veel veel ijs en tonic. Tonic van Fever Tree.
jeronimo
Cognac XO
Cognac XO
Berichten: 95
Lid geworden op: zo 18 sep 2016, 08:31
Locatie: Noord Brabant

Re: Gin liefhebbers??

Bericht door jeronimo »

Jurrien schreef:Zeker. Ik ben liefhebber van: van Wees juzu (soort Japanse Citroen), Hendriks en alles met citrus fruit. Wel gemengd met veel veel ijs en tonic. Tonic van Fever Tree.
van Wees Juzu kende ik nog niet. FF opgezocht lijkt me wel lekker. Hendriks altijd goed. Tonic is niet zo mijn ding. Meeste drinken het met tonic volgens mij. Maar ieder zijn ding zeg maar. ;)

Coarunn ( Ka-Roon) schijnt erg lekker te zijn. Staat hoog op veel "beste gin van 2016" lijstjes. Dit is een Schotse gin. Ik ga over 2 weken naar de Six Nation Cup, kijken of we een flesje kunnen scoren.
jeronimo
Cognac XO
Cognac XO
Berichten: 95
Lid geworden op: zo 18 sep 2016, 08:31
Locatie: Noord Brabant

Re: Gin liefhebbers??

Bericht door jeronimo »

Deze week nog een Copperhead gin gedronken met een beetje ijs en limoen. Is een gin uit Belgie.
Wat een fijne zachte smaak. Heerlijk.
http://copperhead.be/#
jeronimo
Cognac XO
Cognac XO
Berichten: 95
Lid geworden op: zo 18 sep 2016, 08:31
Locatie: Noord Brabant

Re: Gin liefhebbers??

Bericht door jeronimo »

Tanqueray no ten gekocht en geopend. Heerlijke gin. 47,3%
Gebruikersavatar
JohanB
Cognac Ancestrale
Cognac Ancestrale
Berichten: 889
Lid geworden op: ma 13 mar 2017, 19:25

Re: Gin liefhebbers??

Bericht door JohanB »

Ik heb een aantal gins geproefd, maar ik ben geen fan. De enige echt heel lekkere gin die ik gekocht heb was de Monkey 47 sloe gin. Zonder ijs en zonder tonic is dit super lekker.
"Le grand-père plante la vigne, son fils fait le vin. Son petit-fils saura pourquoi."
jeronimo
Cognac XO
Cognac XO
Berichten: 95
Lid geworden op: zo 18 sep 2016, 08:31
Locatie: Noord Brabant

Re: Gin liefhebbers??

Bericht door jeronimo »

JohanB schreef:Ik heb een aantal gins geproefd, maar ik ben geen fan. De enige echt heel lekkere gin die ik gekocht heb was de Monkey 47 sloe gin. Zonder ijs en zonder tonic is dit super lekker.
Monkey 47 is inderdaad een lekker gin. Ik drink gin alleen maar puur. Met warm weer is het wel lekker met ijs. Met het mooie weer in het vooruitzicht vandaag wellicht een koperen beker.
dirkschram
Nieuw destillaat
Nieuw destillaat
Berichten: 4
Lid geworden op: di 21 nov 2017, 12:51

Re: Gin liefhebbers??

Bericht door dirkschram »

Mocht je als ginliefhebber op zoek zijn naar enkele gins die je niet zo snel ergens anders tegenkomt, bekijk dan eens het aanbod op mijn website: http://www.dirkschram.com (er is meer te vinden dan alleen gin!)
Kwalitatief zeer hoogwaardige gins uit Denemarken, VK, Italie en Duitsland.
Plaats reactie

Terug naar “Overige heerlijkheden!”