Cognac Expo Noorwegen Oktober 2017

Alle in's en out's m.b.t. proeverijen en evenementen op Cognac-gebied!
Plaats reactie
Tom2
Cognac VSOP
Cognac VSOP
Berichten: 31
Lid geworden op: do 06 okt 2016, 14:43

Cognac Expo Noorwegen Oktober 2017

Bericht door Tom2 »

http://www.cognacexpo.no

Beste mede-forumers,

Na een leuk bezoek aan de cognacexpo in Utrecht en een uitstekende afterparty met sommige van onze Noorse mede-liefhebbers gaan wij met redelijk grote aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid in Oktober naar Noorwegen.
Zijn er nog mensen die interesse hebben om in groep naar ginder te gaan ? Liefst redelijk snel reactie, volgens de Noren was het nu nog redelijk goedkoop om alles te boeken.

Tot hoors.
Gebruikersavatar
Roland
volledige moderator
volledige moderator
Berichten: 1706
Lid geworden op: wo 28 dec 2011, 23:21
Locatie: Belgium

Re: Cognac Expo Noorwegen Oktober 2017

Bericht door Roland »

Ik plan om in oktober 2019 te gaan.
Nog 2 jaartjes.....
Gebruikersavatar
CognacExpo
Cognac XO
Cognac XO
Berichten: 84
Lid geworden op: zo 02 okt 2016, 11:04
Contacteer:

Re: Cognac Expo Noorwegen Oktober 2017

Bericht door CognacExpo »

ik wou gaan. maar vliegticket heen en terug €320 euro. hotel €250 en dan betaal je ook €30 €45 euro voor een masterclass. en je moet voor ieder glas betalen, niks is gratis. dus dat kost je ook tussen de 40 en 120 euro. Dus je bent al snel €600 euro armer. en dan nog eten drinken .. taxi... vind het een hoop geld.

Maar als je met de mannen mee mag drinken (en zelf ook wat leuks mee neemt) dan kun je in de afterparty inderdaad heel goed na genieten!

Moet toegeven ik heb nog nooit zoveel exclusieve vintage en oude cognacs gedronken als afgelopen weekend!

rowin
Gebruikersavatar
Roland
volledige moderator
volledige moderator
Berichten: 1706
Lid geworden op: wo 28 dec 2011, 23:21
Locatie: Belgium

Re: Cognac Expo Noorwegen Oktober 2017

Bericht door Roland »

CognacExpo schreef:ik wou gaan. maar vliegticket heen en terug €320 euro. hotel €250 en dan betaal je ook €30 €45 euro voor een masterclass. en je moet voor ieder glas betalen, niks is gratis. dus dat kost je ook tussen de 40 en 120 euro. Dus je bent al snel €600 euro armer. en dan nog eten drinken .. taxi... vind het een hoop geld.

Maar als je met de mannen mee mag drinken (en zelf ook wat leuks mee neemt) dan kun je in de afterparty inderdaad heel goed na genieten!

Moet toegeven ik heb nog nooit zoveel exclusieve vintage en oude cognacs gedronken als afgelopen weekend!

rowin
Dat is ook de reden waarom ik liever enkele dagen naar Frankrijk ga.
De reis en verblijfkosten zijn vergelijkbaar, maar je betaalt niets voor een "Masterclass", je drinkt "gratis", en sommige cognachuizen hanteren leuke prijzen aan huis. (Niet iedereen !!!)

mvg,
RolanD
Tom2
Cognac VSOP
Cognac VSOP
Berichten: 31
Lid geworden op: do 06 okt 2016, 14:43

Re: Cognac Expo Noorwegen Oktober 2017

Bericht door Tom2 »

Roland schreef:
CognacExpo schreef:ik wou gaan. maar vliegticket heen en terug €320 euro. hotel €250 en dan betaal je ook €30 €45 euro voor een masterclass. en je moet voor ieder glas betalen, niks is gratis. dus dat kost je ook tussen de 40 en 120 euro. Dus je bent al snel €600 euro armer. en dan nog eten drinken .. taxi... vind het een hoop geld.

Maar als je met de mannen mee mag drinken (en zelf ook wat leuks mee neemt) dan kun je in de afterparty inderdaad heel goed na genieten!

Moet toegeven ik heb nog nooit zoveel exclusieve vintage en oude cognacs gedronken als afgelopen weekend!

rowin
Dat is ook de reden waarom ik liever enkele dagen naar Frankrijk ga.
De reis en verblijfkosten zijn vergelijkbaar, maar je betaalt niets voor een "Masterclass", je drinkt "gratis", en sommige cognachuizen hanteren leuke prijzen aan huis. (Niet iedereen !!!)

mvg,
RolanD
Roland,

Best begrijpbaar, maar in Frankrijk ga je nooit zoveel mensen in een keer ontmoeten die allemaal dezelfde passie delen: Goede Cognac!
En Rowin inderdaad, ja gaat een flesje moeten opentrekken van enkele 100-den euro's en dit gaat waarschijnlijk leeg zijn... maar je gaat waarschijnlijk ook nooit zoveel exclusief/oud/goed spul hebben gedronken op 1 avond.

Natuurlijk ... allemaal luxeproblemen die we hebben. ;)
Plaats reactie

Terug naar “Proeverijen & Cognac-dates”