Remy Martin Coeur de Cognac

Plaats reactie
Rolandm
Nieuw destillaat
Nieuw destillaat
Berichten: 3
Lid geworden op: ma 26 jul 2010, 22:53

Remy Martin Coeur de Cognac

Bericht door Rolandm »

Beste cognac liefhebbers,

2 weken terug dacht ik, laat ik eens gek doen.
Laat ik eens een fles Remy Martin Coeur de Cognac kopen.
Ik had gelezen dat Remy Marin marketing technisch iets vernieuwends op de mark heeft gezet net onder de XO maar boven de VSOP.
Eerlijkheidshalve moet ik bekennen dat ik positief verrast was. De volle smaak, het fruitige boeket en de iets zoetige afdronk vond ik van een hoog niveau. Het wordt ook wel vrouwen Cognac :oops: genoemd maar daar laat ik me niet door leiden, mijn smaak is mijn gids.
Ik vind dit een hele mooie Cognac weke niet onder doet voor een Montifaud Napoleon welke ik ook in huis heb.
De Remy Martin VSOP kon me nooit zo bekoren omdat er veel betere VSOP's op de markt zijn en de XO vind ik net wat te duur, echter dit is een mooi alternatief.
Dit wilde ik even met jullie delen.

groeten,
Roland
Gebruikersavatar
Jurrien
volledige moderator
volledige moderator
Berichten: 281
Lid geworden op: wo 21 mei 2014, 18:36

Re: Remy Martin Coeur de Cognac

Bericht door Jurrien »

Rolandm schreef:Beste cognac liefhebbers,


Eerlijkheidshalve moet ik bekennen dat ik positief verrast was. De volle smaak, het fruitige boeket en de iets zoetige afdronk vond ik van een hoog niveau. Het wordt ook wel vrouwen Cognac :oops: genoemd maar daar laat ik me niet door leiden, mijn smaak is mijn gids.
Ik vind dit een hele mooie Cognac.

groeten,
Roland
Ik geniet op dit moment van deze cognac. Ik ben het volledig met je smaak impressie eens. Blijkt maar eens te meer dat er meer mannen zijn die genieten van een vrouwen cognac :D
Groet, Jurrien
Plaats reactie

Terug naar “Rémy Martin”