even voorstellen

Stel jezelf in het kort even voor!
Deze achtergrondinformatie wordt door velen zeer gewaardeerd.
Plaats reactie
wouter1980
Nieuw destillaat
Nieuw destillaat
Berichten: 3
Lid geworden op: ma 03 nov 2014, 19:59

even voorstellen

Bericht door wouter1980 »

Beste mensen,

Na al enkele jaren op dit forum van alles te lezen heb ik toch maar eens besloten om mezelf aan te loggen.
Ik ben Wouter en woon in Belgisch Limburg. Ik ben sinds enkele jaren verslingerd geraakt aan deze goddelijke drank.
Zoals de meeste onder ons ben ik begonnen met de Remy Martin VSOP. Ondertussen is mijn collectie uitgegroeit tot een 17tal verschillende flessen.

Ik ga op 11/11 naar een cognac tasting georganiseerd door het cc de adelberg. Het gaat mijn eerste cognac ervaring zijn waar ik ook uitleg bij ga krijgen :D .
Ik ben heel benieuwd wat ik er allemaal ga van kunnen opsteken. Gert Van den Wyngaert gaat de begeleiding doen van deze tasting. Als ik goed ben ingelicht had hij de cognactheek

Ik hoop hier op dit forum veel info en raad te vinden.

Groeten

Wouter
Gebruikersavatar
Ton
Beheerder
Beheerder
Berichten: 2151
Lid geworden op: za 09 okt 2010, 14:43
Locatie: Doorwerth
Contacteer:

Re: even voorstellen

Bericht door Ton »

Welkom Wouter,

Zeventien cognacs, dat is meteen al een mooie collectie. Het is altijd leuk om te lezen welke cognacs iemand heeft en we hebben daar een apart hoofdstuk voor: Mijn Collectie.
Verder veel genot op de 11e van de 11e. Helaas kan ik die dag niet, maar laat vooral horen hoe het geweest is en wat er te proeven viel!

Groet,
Ton
wouter1980
Nieuw destillaat
Nieuw destillaat
Berichten: 3
Lid geworden op: ma 03 nov 2014, 19:59

Re: even voorstellen

Bericht door wouter1980 »

Beste Ton,

Mijn collectie heb ik net onder het topic mijn collectie geplaatst.

gr

Wouter
Gebruikersavatar
Hans
Cognac Connaisseur
Cognac Connaisseur
Berichten: 2634
Lid geworden op: do 04 mar 2010, 12:58
Locatie: Alphen aan den Rijn

Re: even voorstellen

Bericht door Hans »

Welkom op het cognacforum Wouter!
wouter1980 schreef:Gert Van den Wyngaert gaat de begeleiding doen van deze tasting. Als ik goed ben ingelicht had hij de cognactheek
Kleine correctie: Gert is met Linda eigenaar van de Cognacshop. De cognatheek werd bemand door Ivo en Johan Kerstens.
Als mensen wisten hoe gezond cognac is, zouden ze zich dood drinken - P. H. Malmsten (Zweeds hoogleraar geneeskunde 1811-1883)

Le cognac, c'est la liqueur des dieux - Victor Hugo (1802-1885)

Beschreven cognacs
Cognac boeken
Gebruikersavatar
Cognacshop
Cognac XO
Cognac XO
Berichten: 79
Lid geworden op: vr 28 okt 2011, 22:15
Locatie: Antwerpen
Contacteer:

Re: even voorstellen

Bericht door Cognacshop »

Welkom op het forum. Ik ben er zeker van dat je hier een heleboel informatie kan vinden.

Dan zien we elkaar in Lommel !!

Gert,
Cognac Shop
Plaats reactie

Terug naar “Even voorstellen”