Even voorstellen: Ulco

Stel jezelf in het kort even voor!
Deze achtergrondinformatie wordt door velen zeer gewaardeerd.
Plaats reactie
Ulco
Cognac VS
Cognac VS
Berichten: 5
Lid geworden op: zo 02 aug 2015, 22:15

Even voorstellen: Ulco

Bericht door Ulco »

Bonsoir!

Om het maar meteen te bekennen: Ik kom jullie 'misbruiken' op zoek naar spul om te verkopen, ik ben namelijk de eigenaar van Drank.nl (net begonnen) en altijd op zoek naar inspiratie.

Daarnaast ben ik natuurlijk wel een liefhebber, mijn collega's lachen me uit maar het is mijn 'levensdoel' om Cognac weer populair te maken. Whisky doet me niet zoveel en al die andere dranken drink ik voornamelijk in de mix. In de winkel is het aanbod nog beperkt maar dat gaat wel veranderen. Hier thuis heb ik nog een Frapin Multimillesime en een Park 1972 waar ik enigszins zuinig op ben, verder spaar ik niet zoveel - flessen krijgen de kans niet lang te blijven staan :-)

Een beetje vloeken in de kerk misschien maar ik hou er ook wel van om het op z'n Frans te drinken met Bitter Lemon. Zelfs met Cola of in de mix met Citroensap en Grand Marnier, kan allemaal...
Mijn winkel: Drank.nl
Gebruikersavatar
Roland
volledige moderator
volledige moderator
Berichten: 1706
Lid geworden op: wo 28 dec 2011, 23:21
Locatie: Belgium

Re: Even voorstellen: Ulco

Bericht door Roland »

Ulco schreef:Bonsoir!

Om het maar meteen te bekennen: Ik kom jullie 'misbruiken' op zoek naar spul om te verkopen, ik ben namelijk de eigenaar van Drank.nl (net begonnen) en altijd op zoek naar inspiratie.

Daarnaast ben ik natuurlijk wel een liefhebber, mijn collega's lachen me uit maar het is mijn 'levensdoel' om Cognac weer populair te maken. Whisky doet me niet zoveel en al die andere dranken drink ik voornamelijk in de mix. In de winkel is het aanbod nog beperkt maar dat gaat wel veranderen. Hier thuis heb ik nog een Frapin Multimillesime en een Park 1972 waar ik enigszins zuinig op ben, verder spaar ik niet zoveel - flessen krijgen de kans niet lang te blijven staan :-)
Welkom op het forum.
Altijd leuk om een nieuwe website (die er keurig uitziet) te ontdekken.
Ik heb hem alvast in mijn favorieten geplaatst, zodat ik regelmatig eens een kijkje neem.
Ulco schreef: Een beetje vloeken in de kerk misschien maar ik hou er ook wel van om het op z'n Frans te drinken met Bitter Lemon. Zelfs met Cola of in de mix met Citroensap en Grand Marnier, kan allemaal...
Ieder mens heeft recht op een paar foutjes. Dat vergeven we u.
Gebruikersavatar
Hans
Cognac Connaisseur
Cognac Connaisseur
Berichten: 2634
Lid geworden op: do 04 mar 2010, 12:58
Locatie: Alphen aan den Rijn

Re: Even voorstellen: Ulco

Bericht door Hans »

Welkom op het cognacforum Ulco!
Ulco schreef:Om het maar meteen te bekennen: Ik kom jullie 'misbruiken' op zoek naar spul om te verkopen, ik ben namelijk de eigenaar van Drank.nl (net begonnen) en altijd op zoek naar inspiratie.
Helder in ieder geval. Je cognac-assortiment is nog vrij basaal, mogelijk kan importeur CognacNet.eu voor een leuke uitbreiding zorgen?
Ulco schreef:Daarnaast ben ik natuurlijk wel een liefhebber, mijn collega's lachen me uit maar het is mijn 'levensdoel' om Cognac weer populair te maken.
Er zijn slechtere levensdoelen! ;)
Als mensen wisten hoe gezond cognac is, zouden ze zich dood drinken - P. H. Malmsten (Zweeds hoogleraar geneeskunde 1811-1883)

Le cognac, c'est la liqueur des dieux - Victor Hugo (1802-1885)

Beschreven cognacs
Cognac boeken
Ulco
Cognac VS
Cognac VS
Berichten: 5
Lid geworden op: zo 02 aug 2015, 22:15

Re: Even voorstellen: Ulco

Bericht door Ulco »

Dank heren!

Ik heb me zojuist aan jullie collecties lopen vergapen, daar zitten de nodige pareltjes tussen. Inspiratie is er in ieder geval al genoeg (vooral voor mijn eigen kast), denk alleen dat de financiën een beetje tegenwerken :-)

Cognacnet is een mooie shop, meestal leveren dat soort winkels niet aan 'concurrenten' maar vragen kan geen kwaad natuurlijk. Geloof dat de eigenaars ook op dit forum zitten? Hopelijk heb ik tijd om eind van de zomer nog een weekje naar de Cognac te gaan om eens te oriënteren. Via de handel in Nederland is het aanbod zeer beperkt dus het wordt sowieso zelf importeren. Niets mis mee, want dan kan ik meteen mijn privé-assortiment een beetje op peil brengen..
Mijn winkel: Drank.nl
Gebruikersavatar
Hans
Cognac Connaisseur
Cognac Connaisseur
Berichten: 2634
Lid geworden op: do 04 mar 2010, 12:58
Locatie: Alphen aan den Rijn

Re: Even voorstellen: Ulco

Bericht door Hans »

Ulco schreef:.... denk alleen dat de financiën een beetje tegenwerken :-)
Dat probleem kennen we allemaal. Is een hobby waar je gemakkelijk op leeg kunt lopen!
Ulco schreef:Cognacnet is een mooie shop, meestal leveren dat soort winkels niet aan 'concurrenten' maar vragen kan geen kwaad natuurlijk.
Eef en Klaas importeren vooral en verkopen aan winkels hier vind je hun verkoopadressen
Ulco schreef:Geloof dat de eigenaars ook op dit forum zitten?
Klopt, ook regelmatig aanwezig op forumproeverijen en op 12 september hebben ze zelf hun jubileumproeverij
Contact is het snelst via hun eigen site, denk ik.
Ulco schreef:Via de handel in Nederland is het aanbod zeer beperkt dus het wordt sowieso zelf importeren. Niets mis mee, want dan kan ik meteen mijn privé-assortiment een beetje op peil brengen..
Altijd welkom. Forumleden kopen veel online en via elkaars netwerkjes.
Als mensen wisten hoe gezond cognac is, zouden ze zich dood drinken - P. H. Malmsten (Zweeds hoogleraar geneeskunde 1811-1883)

Le cognac, c'est la liqueur des dieux - Victor Hugo (1802-1885)

Beschreven cognacs
Cognac boeken
Gebruikersavatar
Ernie
Cognac VS
Cognac VS
Berichten: 10
Lid geworden op: di 23 jun 2015, 09:27

Re: Even voorstellen: Ulco

Bericht door Ernie »

Welkom Ulco, de site ziet er netjes uit!
Plaats reactie

Terug naar “Even voorstellen”