Landy XO

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Michiel
Cognac XO
Cognac XO
Berichten: 76
Lid geworden op: do 21 jan 2010, 10:02

Landy XO

Bericht door Michiel »

[b]Bas[/b] in het topic: [url=http://www.cognacreview.nl/forum//viewtopic.php?f=2&t=10&start=10]Welke Cognacs heb je in de kast?[/url] schreef:Momenteel in de kast:

Hennessy Fine de Cognac - bijna leeg
Landy XO - bijna helemaal vol
Hoi Bas

Waar heb je de Landy XO gekocht, wat heb je ervoor betaald en wat is je waardering? Wouter heeft deze cognac positief gewaardeerd maar gaf aan dat ie moeilijk verkrijgbaar en wat aan de dure kant was...ik geloof rond de 100,-
Before you criticize someone, you should walk a mile in their shoes. That way when you criticize them, you will be a mile away and you will have their shoes.
Gebruikersavatar
wouter
Cognac Connaisseur
Cognac Connaisseur
Berichten: 1253
Lid geworden op: za 16 jan 2010, 12:23
Locatie: Hoofddorp

Re: Welke Cognacs heb je open in de kast staan?

Bericht door wouter »

Ik denk dat je je vergist met een andere XO, cognac. Hoewel deze Landy XO inderdaad zeer smakelijk is en niet makkelijk te verkrijgen in Nederland, is deze op het internet wel te vinden rond de 65 euro.... ;)
"If drinking Cognac is not allowed in heaven, then I shall not go.
Bas
Cognac VSOP
Cognac VSOP
Berichten: 31
Lid geworden op: wo 03 mar 2010, 12:09

Re: Landy XO

Bericht door Bas »

Ik heb em zelf via Ebay vanuit Duitsland (particulier). Ik betaalde geloof ik 55 euro, maar dat was dan wel inclusief iets van een tientje verzendkosten. Geen verkeerde deal dus, zo te zien.

Ik ben er zelf niet helemaal weg van, het is een kwalitatief goede cognac met een smaak waar voldoende aan te ontdekken valt, maar hij is mij net iets te zwaar. Dat is uiteraard strikt persoonlijk :)
Gebruikersavatar
wouter
Cognac Connaisseur
Cognac Connaisseur
Berichten: 1253
Lid geworden op: za 16 jan 2010, 12:23
Locatie: Hoofddorp

Re: Landy XO

Bericht door wouter »

Bas schreef:Ik heb em zelf via Ebay vanuit Duitsland (particulier). Ik betaalde geloof ik 55 euro, maar dat was dan wel inclusief iets van een tientje verzendkosten. Geen verkeerde deal dus, zo te zien.
Gekocht bij Cognac-Paradise?

Waarschijnlijk wel! Bij die Ebay-user/winkel heb ik mijn fles Landy XO ook vandaan gehaald. Perfecte service en idd. niet al te prijzig.... ;)
"If drinking Cognac is not allowed in heaven, then I shall not go.
Bas
Cognac VSOP
Cognac VSOP
Berichten: 31
Lid geworden op: wo 03 mar 2010, 12:09

Re: Landy XO

Bericht door Bas »

wouter schreef: Gekocht bij Cognac-Paradise?

Waarschijnlijk wel! Bij die Ebay-user/winkel heb ik mijn fles Landy XO ook vandaan gehaald. Perfecte service en idd. niet al te prijzig.... ;)
Nee niet eens, echt bij een particulier (ook geen Ebay-winkel) die toevallig een fles in de aanbieding had.
Plaats reactie

Terug naar “Landy”