op zaterdag 4 maart 2017 (ja dan is er ook the Spirit of Amsterdam) wil ik graag de eerste Cognac Expo van Nederland organiseren. Geïnspireerd op de succesverhalen uit Noorwegen (www.Cognacexpo.com) ben ik bezig met de voorbereidingen.
De locatie is centraal gelegen (Carlton President Hotel Utrecht/Maarssen). Nu probeer ik nieuwe merken naar Nederland te halen en er een leuke dag van te maken. Nu is mijn vraag aan jullie liefhebbers, wat kan bijdragen aan een fantastische dag?
Het idee van een drank evenement is natuurlijk erg simpel, we zien het maandelijks gebeuren met Whisky. Je betaald entree en loopt langs de verschillende stands om te proeven, erg lekker maar wat kan zorgen voor een wauw factor. Ik ben dus duidelijk opzoek naar tips.
Zaken zoals live muziek, hapjes, een stand waar glazen verkocht worden, Sigaar lounge, masterclasses, cocktails, dresscode/aankleding, afterparty.... heb ik all voorbij horen komen.
Alle vormen van meedenken, tips en kritiek worden gewaardeerd. mag ook via de mail: info@CognacExpo.nl
Tot nu toe heb ik als tijd van 11:00 tot 20:00 en hebben 12 merken medegedeeld mee te willen werken. Daar zit D'aincourt ook bij

met vriendelijke groet,
Rowin Niewerth