Trappist West-Vleteren
Re: Trappist West-Vleteren
Dat lijkt een heel scherpe prijs (76,45) voor die Fontvieille. Mooi land toch, dat België. Waarom hebben we het eigenlijk laten gaan in 1835(?) onder Willem I?
Ton schreef:Dat lijkt een heel scherpe prijs (76,45) voor die Fontvieille. Mooi land toch, dat België. Waarom hebben we het eigenlijk laten gaan in 1835(?) onder Willem I?
Ton, dat is de prijs zonder Belgische staat gerekend.
€ 76,45 (€ 92,50)
Nu, € 92,50 is niet zo slecht. Om eerlijk te zijn, ik heb hem op het net nog niet goedkoper gevonden.
- Hans
- Cognac Connaisseur
Misschien moeten we e.e.a maar eens gaan corrigerenTon schreef:Mooi land toch, dat België. Waarom hebben we het eigenlijk laten gaan in 1835(?) onder Willem I?
Prima prijs! Zeker als het inderdaad de Marcel Ragnaud betreft, de oudere variant. Heb beide geproefd en toch de indruk dat die beter is dan de jongere Ragnaud-Sabourin (wat ook het verwijt aan dat huis is, dat ze teveel concessies doen aan kwaliteit om wille van de commercie, zie o.a. hier)Roland schreef:Nu, € 92,50 is niet zo slecht. Om eerlijk te zijn, ik heb hem op het net nog niet goedkoper gevonden.
Als mensen wisten hoe gezond cognac is, zouden ze zich dood drinken - P. H. Malmsten (Zweeds hoogleraar geneeskunde 1811-1883)
Le cognac, c'est la liqueur des dieux - Victor Hugo (1802-1885)
Beschreven cognacs
Cognac boeken
Le cognac, c'est la liqueur des dieux - Victor Hugo (1802-1885)
Beschreven cognacs
Cognac boeken
O! Ik dacht dat het adviesprijs en verkoopprijs was. Jammer.
En, is het de 'oudere' van Marcel Ragnaud?
Overigens blijf ik toch geïnteresseerd (zie mijn mail) ondanks hogere prijs.
En, is het de 'oudere' van Marcel Ragnaud?
Overigens blijf ik toch geïnteresseerd (zie mijn mail) ondanks hogere prijs.
Topic staat al even open, maar vanavond drink ik er ene op. Santé!
Typ en spelfouten in de bovenstaande tekst dienen alleen ter vermaak van de lezer.
Not sure how close these two are to the West-Vleteren. The winner for me is still a blonde. Am I wrong to like Tripel Karmeliet more?
Absolutely not.
Tripel Karmeliet is a very good choise.
Close to West-Vleteren is the Sint-Bernardus abt.
It's from Watou, not far from West-Vleteren.
The Sint-Bernardus beer and Westvleteren actually have the same recipe but different taste due to the different water they use to make the beers.
"Le grand-père plante la vigne, son fils fait le vin. Son petit-fils saura pourquoi."
Thanks guys! That was reassuring. Tripel Karmeliet will satisfy my beer urges at the meantime, before Trappist West-Vleteren become available to us in the States
cheers!
cheers!