Ben ook al jaren fervente verzamelaar van mooie Cognacs. Heb van enkele inmiddels ook al van genoten. diverse male bij Hennessy geweest. Mooiste exemplaren zijn de Hennessy Paradis, Richard en Timeless, diverse Frapin's, Chateau de Beaulon......
Ook de Frapin Cuvee Rabelais in de 24 karaat gouden decanter vindt ik zelf geweldig. Mijn vrouw vindt het gouden uurwerk echter niet meer "mooi"" in onze nieuwe huiskamer, sindsdien staat hij op een plank in de kelder. Waanzinnig!!
Voor een vriendelijk doch serieus en redelijk bod ben ik bereid deze beauty van de hand te doen.
Neem hiervoor contact op met pumpke-aken@tele2.nl
Frapin Cuvee Rabelais
Re: Frapin Cuvee Rabelais
Beste Ben, allereerst welkom op het forum! Leuk dat je je hebt aangemeld!
Wat betreft de Frapin Cuvee Rabelais, heb je daar misschien een foto van? En is de fles met of zonder inhoud?
Foto's zijn up te loaden via bijlage toevoegen onder het vakje waar je een bericht kunt typen...
P.s. leuke cognacs heb je geproefd! Hoor graag meer of je meningen over de betreffende Cognacs!
Wat betreft de Frapin Cuvee Rabelais, heb je daar misschien een foto van? En is de fles met of zonder inhoud?
Foto's zijn up te loaden via bijlage toevoegen onder het vakje waar je een bericht kunt typen...
P.s. leuke cognacs heb je geproefd! Hoor graag meer of je meningen over de betreffende Cognacs!
"If drinking Cognac is not allowed in heaven, then I shall not go.
Re: Frapin Cuvee Rabelais
Namens Ben plaatst ik hierbij de foto's van de schitterende Rebelais!
- Bijlagen
-
- DSC_0027.JPG (151.48 KiB) 2142 keer bekeken
-
- DSC_0026.JPG (152.66 KiB) 2142 keer bekeken
"If drinking Cognac is not allowed in heaven, then I shall not go.