Even voorstellen

Stel jezelf in het kort even voor!
Deze achtergrondinformatie wordt door velen zeer gewaardeerd.
Plaats reactie
mll7
Cognac VS
Cognac VS
Berichten: 5
Lid geworden op: wo 01 jun 2011, 14:11

Even voorstellen

Bericht door mll7 »

Ik ben niet zo'n 'prater' op forums, maar vond wel zo netjes me kort voor te stellen.

Na enkele jaren single malt whiskey te hebben gedronken, op aanraden van een vriend een cognac geprobeerd.
Ik denk zoals vele (?) was het een Remy Martin VSOP, ik was eigenlijk meteen verkocht.

Drink nog wel eens whiskey maar open liever een fles cognac!

Mijn beperkte voorraad:
Remy Martin VSOP
Couversier VS
Chateau Montifaud

Ik heb overigens zojuist een fles De Luze XO besteld, dit koste me vreemd genoeg relatief veel moeite, ik had verwacht dat zo'n bekend/groot merk overal wel beschikbaar zou zijn, maar niet dus.
De reden voor de De Luze was overigens door het lezen van de reviews op deze website. Ik heb alle reviews gelezen en las deze, zag de prijs, en dacht dat wordt de mijne :)
Gebruikersavatar
wouter
Cognac Connaisseur
Cognac Connaisseur
Berichten: 1253
Lid geworden op: za 16 jan 2010, 12:23
Locatie: Hoofddorp

Re: Even voorstellen

Bericht door wouter »

Leuk dat je je hebt aangemeld!

De Remy VSOP is idd een leuke Cognac om te beginnen! ;-) De Deluze XO is een geweldige Cognac voor dat geld ;-D

Veel plezier hier!
"If drinking Cognac is not allowed in heaven, then I shall not go.
Gebruikersavatar
Hans
Cognac Connaisseur
Cognac Connaisseur
Berichten: 2634
Lid geworden op: do 04 mar 2010, 12:58
Locatie: Alphen aan den Rijn

Re: Even voorstellen

Bericht door Hans »

Welkom op het forum!

Ook mijn eerste cognac, de RM VSOP. Enne, we zijn allemaal begonnen met een beperkte voorraad ;) Ben inmiddels die van mij weer wat beperkter aan het maken, door op te drinken wat ik niet meer ga vervangen.
Als mensen wisten hoe gezond cognac is, zouden ze zich dood drinken - P. H. Malmsten (Zweeds hoogleraar geneeskunde 1811-1883)

Le cognac, c'est la liqueur des dieux - Victor Hugo (1802-1885)

Beschreven cognacs
Cognac boeken
Plaats reactie

Terug naar “Even voorstellen”