Martell 1952-1977 Silver Jubilee

Zoek je een cognac of heb je er een in de aanbieding? Plaats hier gratis een berichtje.
madski
Cognac VS
Cognac VS
Berichten: 5
Lid geworden op: za 05 jan 2019, 13:25

Martell 1952-1977 Silver Jubilee

Bericht door madski »

Goedendag Cognac liefhebbers,

Zijn er hier mensen geïnteresseerd in een in goede staat verkerende fles Martell Silver Jubilee?

Graag zou ik ook willen weten wat jullie als kenners deze fles waard vinden.

Met vriendelijke groet,

Madski
Gebruikersavatar
Hans
Cognac Connaisseur
Cognac Connaisseur
Berichten: 2634
Lid geworden op: do 04 mar 2010, 12:58
Locatie: Alphen aan den Rijn

Re: Martell 1952-1977 Silver Jubilee

Bericht door Hans »

Welkom op het cognacforum, Madski!

De cognac die je aanbiedt is nog volop te koop. Een snelle zoektocht levert prijzen op, variërend van 2290,- euro tot 3000,- pond.
Wat verder zoeken misschien nog wel wat lagere prijzen. Voor de bezoekers van dit forum zul je daar stevig onder moeten gaan, vermoed ik.

Succes in ieder geval!
Als mensen wisten hoe gezond cognac is, zouden ze zich dood drinken - P. H. Malmsten (Zweeds hoogleraar geneeskunde 1811-1883)

Le cognac, c'est la liqueur des dieux - Victor Hugo (1802-1885)

Beschreven cognacs
Cognac boeken
Robert
Cognac VSOP
Cognac VSOP
Berichten: 37
Lid geworden op: do 21 jan 2010, 12:03
Locatie: Almere

Re: Martell 1952-1977 Silver Jubilee

Bericht door Robert »

Dat is een blend van vintages van 1815, 1906, 1914 en 1918. Dat is wel echt bijzonder, de prijs kan zomaar rond de 3000 euro liggen, daar heb ik hem voor gevonden op de whiskey exchange. Eigenlijk zou ik je een bod moeten doen van 300 euro, zonder er iets over te zeggen :lol: maar nee, dit is echt een heel bijzondere fles. Heb je een foto?
madski
Cognac VS
Cognac VS
Berichten: 5
Lid geworden op: za 05 jan 2019, 13:25

Re: Martell 1952-1977 Silver Jubilee

Bericht door madski »

Hallo Hans,

Bedankt voor je snelle bericht.

Ik neem met wat minder zeker genoegen, ik heb meerdere flessen cognac waar ik een ander waarschijnlijk een groot plezier kan doen, ze komen uit een erfenis en ik kan het geld goed gebruiken voor mijn kinderen.
Zijn er verzamelaars die net als ik liever buiten de veilingen om zaken doen? Ik schrik namelijk nogal van de commissie die ze opstrijken.

Gr.
madski
Cognac VS
Cognac VS
Berichten: 5
Lid geworden op: za 05 jan 2019, 13:25

Re: Martell 1952-1977 Silver Jubilee

Bericht door madski »

Robert schreef:Dat is een blend van vintages van 1815, 1906, 1914 en 1918. Dat is wel echt bijzonder, de prijs kan zomaar rond de 3000 euro liggen, daar heb ik hem voor gevonden op de whiskey exchange. Eigenlijk zou ik je een bod moeten doen van 300 euro, zonder er iets over te zeggen :lol: maar nee, dit is echt een heel bijzondere fles. Heb je een foto?
Haha Robert,

Nee ik kom nog net niet uit een ei en begreep al wel dat het geen rommel is :D , ik ben zelf ook wel een liefhebber, maar kan het me niet permitteren om zulke kostbare flessen te bewaren terwijl ik het zelf financieel niet zo ruim heb door omstandigheden.

Ik ga maandag alle flessen inventariseren, zitten ook mooie tokaji aszú 6 puttonyos bij en verschillende wijnen en whiskeys.
In het totaal zo'n 200 flessen van verschillende kwaliteiten.

Ik zal dan ook foto's maken.
Gebruikersavatar
Hans
Cognac Connaisseur
Cognac Connaisseur
Berichten: 2634
Lid geworden op: do 04 mar 2010, 12:58
Locatie: Alphen aan den Rijn

Re: Martell 1952-1977 Silver Jubilee

Bericht door Hans »

madski schreef:Bedankt voor je snelle bericht.
Graag gedaan ;)
madski schreef:Ik neem met wat minder zeker genoegen, ik heb meerdere flessen cognac waar ik een ander waarschijnlijk een groot plezier kan doen, ze komen uit een erfenis en ik kan het geld goed gebruiken voor mijn kinderen.
Je zou ervoor kunnen kiezen het complete lijstje hier aan te bieden, dan kan er misschien wat gecombineerd worden. Je kunt ook via een persoonlijk bericht mensen benaderen.
madski schreef:Zijn er verzamelaars die net als ik liever buiten de veilingen om zaken doen? Ik schrik namelijk nogal van de commissie die ze opstrijken.
De mensen die ik ken kopen maar een hele enkele keer via veilingen, precies om die reden. Hebben meestal zo hun eigen kanalen (elkaar vooral :D )

Ik ken geen specifieke Martell-verzamelaar en mocht die er zijn, dan schat ik in dat ze de Jubilee al geruime tijd hebben.
Als mensen wisten hoe gezond cognac is, zouden ze zich dood drinken - P. H. Malmsten (Zweeds hoogleraar geneeskunde 1811-1883)

Le cognac, c'est la liqueur des dieux - Victor Hugo (1802-1885)

Beschreven cognacs
Cognac boeken
Robert
Cognac VSOP
Cognac VSOP
Berichten: 37
Lid geworden op: do 21 jan 2010, 12:03
Locatie: Almere

Re: Martell 1952-1977 Silver Jubilee

Bericht door Robert »

madski schreef:Ik neem met wat minder zeker genoegen, ik heb meerdere flessen cognac waar ik een ander waarschijnlijk een groot plezier kan doen, ze komen uit een erfenis en ik kan het geld goed gebruiken voor mijn kinderen.
Zijn er verzamelaars die net als ik liever buiten de veilingen om zaken doen? Ik schrik namelijk nogal van de commissie die ze opstrijken.

Gr.
Ik kan me niet permitteren een fles van die prijs te kopen, maar ik ben wel geïnteresseerd wat je zoal hebt. Misschien kan ik dan iets van je overnemen als ik het leuk vind.
Pellie
Cognac XO
Cognac XO
Berichten: 246
Lid geworden op: zo 06 jan 2019, 12:16

Re: Martell 1952-1977 Silver Jubilee

Bericht door Pellie »

Hier ook wel geïnteresseerd in het lijstje.
madski
Cognac VS
Cognac VS
Berichten: 5
Lid geworden op: za 05 jan 2019, 13:25

Re: Martell 1952-1977 Silver Jubilee

Bericht door madski »

Bij deze een link naar de foto's die ik vanochtend heb genomen.

https://photos.app.goo.gl/YiKgGRF2eqJDakgc8
Pellie
Cognac XO
Cognac XO
Berichten: 246
Lid geworden op: zo 06 jan 2019, 12:16

Re: Martell 1952-1977 Silver Jubilee

Bericht door Pellie »

madski schreef:Bij deze een link naar de foto's die ik vanochtend heb genomen.

https://photos.app.goo.gl/YiKgGRF2eqJDakgc8
Sjeezzz, daar zitten mooie flessen tussen. Wat vraag je voor de 2 Faustino rode wijnen?
Plaats reactie

Terug naar “Vraag en aanbod”