Warre's vintage port 1980

Alles buiten Cognac, dat het leven aangenaam maakt. Zoals Pineau des Charentes, sigaren, wijn,Whisky, koffie, horloges, auto's etc...
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Jurrien
volledige moderator
volledige moderator
Berichten: 281
Lid geworden op: wo 21 mei 2014, 18:36

Warre's vintage port 1980

Bericht door Jurrien »

Afgelopen weekend met vrienden genoten van een fles Warre's vintage port 1980.

Deze fles heb ik 25 jaar geleden gekocht op Heathrow. De port was ondanks zijn leeftijd nog een jeugdige kleur.

De neus zit boordevol geparfumeerde, verleidelijke geuren van heerlijk donker fruit gecombineerd met bloemige hints. In de mond mooi uitgebalanceerd, elegantie en uitstekende lengte en intensiteit in de afdronk. Nu heerlijk op dronk maar zou nog jarenlang gracieus ouder kunnen worden. Helaas wat dit mijn laatste fles. De port combineerde uitstekend bij diverse Hollandse boerenkazen.
Gebruikersavatar
EelcoA
volledige moderator
volledige moderator
Berichten: 460
Lid geworden op: wo 16 aug 2017, 15:49

Re: Warre's vintage port 1980

Bericht door EelcoA »

Jurrien schreef: vr 24 jan 2020, 21:20 Afgelopen weekend met vrienden genoten van een fles Warre's vintage port 1980.

Deze fles heb ik 25 jaar geleden gekocht op Heathrow. De port was ondanks zijn leeftijd nog een jeugdige kleur.

De neus zit boordevol geparfumeerde, verleidelijke geuren van heerlijk donker fruit gecombineerd met bloemige hints. In de mond mooi uitgebalanceerd, elegantie en uitstekende lengte en intensiteit in de afdronk. Nu heerlijk op dronk maar zou nog jarenlang gracieus ouder kunnen worden. Helaas wat dit mijn laatste fles. De port combineerde uitstekend bij diverse Hollandse boerenkazen.
Mooi (geboorte)jaar Jurrien, ik herken mezelf prima in je omschrijving :lol:
Gebruikersavatar
Jurrien
volledige moderator
volledige moderator
Berichten: 281
Lid geworden op: wo 21 mei 2014, 18:36

Re: Warre's vintage port 1980

Bericht door Jurrien »

Mooi (geboorte)jaar Jurrien, ik herken mezelf prima in je omschrijving :lol:
Met een beetje geluk kun je dan nog heel veel jaren genieten van de goede dingen in het leven en je dierbaren.🍀🎉
Gebruikersavatar
EelcoA
volledige moderator
volledige moderator
Berichten: 460
Lid geworden op: wo 16 aug 2017, 15:49

Re: Warre's vintage port 1980

Bericht door EelcoA »

Jurrien schreef: za 25 jan 2020, 07:44
Mooi (geboorte)jaar Jurrien, ik herken mezelf prima in je omschrijving :lol:
Met een beetje geluk kun je dan nog heel veel jaren genieten van de goede dingen in het leven en je dierbaren.🍀🎉
Alleen afwachten of ik nog voldoende rijpingspotentieel heb en niet al over mijn top heen ben Jurrien! :lol:
Plaats reactie

Terug naar “Overige heerlijkheden!”