Grappa

Alles buiten Cognac, dat het leven aangenaam maakt. Zoals Pineau des Charentes, sigaren, wijn,Whisky, koffie, horloges, auto's etc...
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Ton
Beheerder
Beheerder
Berichten: 2150
Lid geworden op: za 09 okt 2010, 14:43
Locatie: Doorwerth
Contacteer:

Grappa

Bericht door Ton »

Wat vinden jullie van grappa? Het valt me al enige tijd op dat die als onderwerp ontbreekt.
Net als bij marc vind ik wel dat je regelmatig wordt teleurgesteld, maar er zijn ook werkelijk prachtige grappa's te vinden.
Grappa's zijn meestal wel flink scherp, maar soms kunnen ze ook verrassend zacht en smaakvol zijn.
Ik heb er momenteel drie open.
De Grappa di Barolo die is afgebeeld is bijvoorbeeld heel zacht en de Grappa Rosina is een erg scherpe, maar wel één met een zeer bijzondere smaak.
Ik ben nog steeds op zoek naar een bepaalde Grappa Trentina di Teroldego die ik ooit heb gekregen: nooit meer zo'n heerlijke, zachte grappa gehad.
Hebben jullie goede ervaringen?
Bijlagen
DSC00265 kf.jpg
DSC00265 kf.jpg (105.14 KiB) 2609 keer bekeken
Gebruikersavatar
wouter
Cognac Connaisseur
Cognac Connaisseur
Berichten: 1253
Lid geworden op: za 16 jan 2010, 12:23
Locatie: Hoofddorp

Re: Grappa

Bericht door wouter »

Ton schreef:Wat vinden jullie van grappa? Het valt me al enige tijd op dat die als onderwerp ontbreekt.

Hebben jullie goede ervaringen?
Ik heb niet veel ervaringen met Grappa, over het algemeen Grappa van de boer... Thuis zo'n flesje staan, vanavond maar weer eens proberen...
"If drinking Cognac is not allowed in heaven, then I shall not go.
Pellie
Cognac XO
Cognac XO
Berichten: 246
Lid geworden op: zo 06 jan 2019, 12:16

Re: Grappa

Bericht door Pellie »

Dit wordt mijn volgende aankoop....een mooie fles Grappa. Eerst even wachten op mijn Calvados :lol:
Plaats reactie

Terug naar “Overige heerlijkheden!”