even voorstellen: Nicky van AlfaSpirits

Stel jezelf in het kort even voor!
Deze achtergrondinformatie wordt door velen zeer gewaardeerd.
Plaats reactie
Alfaspirits

even voorstellen: Nicky van AlfaSpirits

Bericht door Alfaspirits »

Hey allemaal!

Ik ben nieuw op het forum. Na 20 jaar passie voor Cognac en Pineau ben ik van uit België gestart met de import en verkoop van de kleine huizen waar wij allemaal van houden. Ik zit net onder Antwerpen in België.

Zelf heb ik een huisje in de regio en kom er al jaren.

Ik geef ook voordrachten en begeleide proeverijen. Het is een passie en ik wil het delen!

Als er vragen zijn of je wenst een speciale fles, ik ga graag op zoek voor je. Waar ik kan helpen met een woordje uitleg op de vragen zal ik dat zeker doen.

Waar hou ik zelf van... Dudognon, Guillon-Painturaud, Giraud,...

Alles is nog in de opstart, maar het enthousiasme is erg groot!
groetjes
Nicky Verlinden
AlfaSpirits.be
Gebruikersavatar
JohanB
Cognac Ancestrale
Cognac Ancestrale
Berichten: 889
Lid geworden op: ma 13 mar 2017, 19:25

Re: even voorstellen: Nicky van AlfaSpirits

Bericht door JohanB »

Hey Nicky, welkom op het forum. Laat ons vooral iets weten als alles operationeel is. Welke huizen wil je zoal aanbieden?
"Le grand-père plante la vigne, son fils fait le vin. Son petit-fils saura pourquoi."
Alfaspirits

Re: even voorstellen: Nicky van AlfaSpirits

Bericht door Alfaspirits »

hey Johan

Alles is operationeel, alleen ziet de website en zo er nog niet geweldig uit.
Momenteel verdeel ik Dudognon, Giboin, Pasquet, Michelet, Giraud en Guillon-Painturaud.
Normaal komt daar kortelings nog Thorin en Boutinet bij, samen met de wijn van Petit Cousinaud.
Ook de Balsamico azijn uit Bouteville staat op het programma.

Momenteel nog even spannend afwachten of de definitieve vergunning rond geraakt tegen eind volgende week en dan ga ik mijn 2e bestelling ophalen.

maar als je interesse hebt in een specifiek huis heb ik wel de mogelijkheden om dit mee te brengen.

Ik heb zelf een huisje in Brossac en rijdt er ongeveer elke 2 maanden naartoe. ook suggesties zijn zeker welkom!

Nicky
Gebruikersavatar
Ton
Beheerder
Beheerder
Berichten: 2149
Lid geworden op: za 09 okt 2010, 14:43
Locatie: Doorwerth
Contacteer:

Re: even voorstellen: Nicky van AlfaSpirits

Bericht door Ton »

Hallo Nicky,

Welkom op het forum. Ik ben benieuwd naar de definitieve website, als er wat meer op staat!
Je proeverij is op een datum gekozen midden tussen drie andere proeverijen (cognacforum, cognacshop en cognacnet). Ik hoop dat je toch voldoende deelnemers zult hebben en vooral een gezellige avond natuurlijk. Succes!
Alfaspirits

Re: even voorstellen: Nicky van AlfaSpirits

Bericht door Alfaspirits »

Hi Ton

Ik heb de datum gekozen zonder verder sterk na te denken. In het voorjaar komt er een andere. ik was ook niet bekend met dit Forum, maar blijkt wel gelezen te worden.
Geweldig initiatief!

Nicky
Gebruikersavatar
JohanB
Cognac Ancestrale
Cognac Ancestrale
Berichten: 889
Lid geworden op: ma 13 mar 2017, 19:25

Re: even voorstellen: Nicky van AlfaSpirits

Bericht door JohanB »

Ik had graag wat meer info vernomen van Dudognon (réserve des ancêtres en héritage) zoals prijzen en verzendkosten.
"Le grand-père plante la vigne, son fils fait le vin. Son petit-fils saura pourquoi."
Alfaspirits

Re: even voorstellen: Nicky van AlfaSpirits

Bericht door Alfaspirits »

heb je een privé bericht gestuurd.
Plaats reactie

Terug naar “Even voorstellen”