Online Cognac bestellen

Voor alle vragen en onderwerpen mbt de wereld van de Cognac. Stel vragen gerust!
DiscoverCognac
Cognac Hors d'Age
Cognac Hors d'Age
Berichten: 270
Lid geworden op: do 17 jan 2019, 10:45

Re: Online Cognac bestellen

Bericht door DiscoverCognac »

Mis hier nog mijn eigen site ;)

www.DiscoverCognac.com
Zijn bewust niet de goedkoopste maar leveren meestal wel dat stukje extra. Soms trouwens wel extreem de goedkoopste. Door directe actie afspraak (pre-sale) met merk.
Gebruikersavatar
Hans
Cognac Connaisseur
Cognac Connaisseur
Berichten: 2634
Lid geworden op: do 04 mar 2010, 12:58
Locatie: Alphen aan den Rijn

Re: Online Cognac bestellen

Bericht door Hans »

Voor degenen die in Duitsland willen kopen, vanwege de daar vaak aantrekkelijke prijzen, maar aanlopen tegen verzending alleen in Duitsland nog even deze tip: De huifkar verzendservice. Heb ik goede ervaringen mee en is niet duur.
Als mensen wisten hoe gezond cognac is, zouden ze zich dood drinken - P. H. Malmsten (Zweeds hoogleraar geneeskunde 1811-1883)

Le cognac, c'est la liqueur des dieux - Victor Hugo (1802-1885)

Beschreven cognacs
Cognac boeken
Roel
Cognac XO
Cognac XO
Berichten: 108
Lid geworden op: za 12 mei 2012, 14:23
Locatie: Heesch

Re: Online Cognac bestellen

Bericht door Roel »

Hans schreef: di 28 mei 2019, 07:24 Voor degenen die in Duitsland willen kopen, vanwege de daar vaak aantrekkelijke prijzen, maar aanlopen tegen verzending alleen in Duitsland nog even deze tip: De huifkar verzendservice. Heb ik goede ervaringen mee en is niet duur.
Hans, ik overweeg om ook een keer via De Huifkar te laten bezorgen (bestelling van cognac-paradise.de). Maak jij dan gebruik van de verzendservice of van de bezorgservice? Het kan aan mij liggen, maar ik kan van hun site niet goed opmaken wat nu precies het verschil is tussen de twee diensten.
Ipsa scientia potestas est
Mijn actuele collectie
Gebruikersavatar
Hans
Cognac Connaisseur
Cognac Connaisseur
Berichten: 2634
Lid geworden op: do 04 mar 2010, 12:58
Locatie: Alphen aan den Rijn

Re: Online Cognac bestellen

Bericht door Hans »

Ik heb tot nu toe alleen laten bezorgen. Hangt van de hoeveelheid af en of je het snel wilt hebben of kunt wachten tot de volgende rit. Anders gewoon even contact opnemen en specifiek vragen.
Als mensen wisten hoe gezond cognac is, zouden ze zich dood drinken - P. H. Malmsten (Zweeds hoogleraar geneeskunde 1811-1883)

Le cognac, c'est la liqueur des dieux - Victor Hugo (1802-1885)

Beschreven cognacs
Cognac boeken
Gebruikersavatar
EelcoA
volledige moderator
volledige moderator
Berichten: 460
Lid geworden op: wo 16 aug 2017, 15:49

Re: Online Cognac bestellen

Bericht door EelcoA »

Nog een aanvulling van mijn kant: naast goede ervaringen met cognacnet.eu, cognacshop.be, discovercognac.com en de cognactheek ben ik ook al een paar keer positief geholpen met online bestellingen via www.premiersgrandscrus.com. Die hebben toch weer een ander aanbod, prijzen variëren van prima tot hoger dan elders verkrijgbaar dus vergelijken loont zeker. Bezorgkosten zijn te overzien (nu €10,5 voor 1 fles en €12 voor 2-3 flessen) en verzending verloopt vlot...
Gebruikersavatar
Hans
Cognac Connaisseur
Cognac Connaisseur
Berichten: 2634
Lid geworden op: do 04 mar 2010, 12:58
Locatie: Alphen aan den Rijn

Re: Online Cognac bestellen

Bericht door Hans »

EelcoA schreef: di 28 mei 2019, 09:31 Nog een aanvulling van mijn kant:.......ben ik ook al een paar keer positief geholpen met online bestellingen via www.premiersgrandscrus.com...... .
Ontbrak nog inderdaad, je was me net voor ;)
Als mensen wisten hoe gezond cognac is, zouden ze zich dood drinken - P. H. Malmsten (Zweeds hoogleraar geneeskunde 1811-1883)

Le cognac, c'est la liqueur des dieux - Victor Hugo (1802-1885)

Beschreven cognacs
Cognac boeken
Gebruikersavatar
JohanB
Cognac Ancestrale
Cognac Ancestrale
Berichten: 889
Lid geworden op: ma 13 mar 2017, 19:25

Re: Online Cognac bestellen

Bericht door JohanB »

Ik heb eind december voor de eerste keer een fles besteld bij Passion for Whisky. Tot mijn stomme verbazing leveren ze niet in België, maar moest ik mijn fles naar een ophaalpunt van post.nl in Nederland opgeven. Gelukkig is Sluis niet te ver en kon ik mijn fles daar oppikken. Enkel als ze in de toekomst een mooie korting zouden geven op hun assortiment, zal ik daar nooit iets bestellen. Dit is de eerste online shop in NL die ik tegen kom die niet in België wil/kan leveren. Nu heb ik een paar mooie flessen op het oog bij de Cognactheek, maar ook daar kan je je bestelling enkel laten leveren in Nederland. Of toch als je via de website bestelt. Weet iemand of ze alsnog in België leveren? Anders zoek ik mijn flessen wel elders te kopen.
"Le grand-père plante la vigne, son fils fait le vin. Son petit-fils saura pourquoi."
Gebruikersavatar
Roland
volledige moderator
volledige moderator
Berichten: 1706
Lid geworden op: wo 28 dec 2011, 23:21
Locatie: Belgium

Re: Online Cognac bestellen

Bericht door Roland »

JohanB schreef: di 28 jan 2020, 13:43 Ik heb eind december voor de eerste keer een fles besteld bij Passion for Whisky. Tot mijn stomme verbazing leveren ze niet in België, maar moest ik mijn fles naar een ophaalpunt van post.nl in Nederland opgeven. Gelukkig is Sluis niet te ver en kon ik mijn fles daar oppikken. Enkel als ze in de toekomst een mooie korting zouden geven op hun assortiment, zal ik daar nooit iets bestellen. Dit is de eerste online shop in NL die ik tegen kom die niet in België wil/kan leveren.
Heeft te maken met de Europese wetgeving. (lees accijnzen)
Steeds meer winkeliers houden er zich aan.
Geen idee of ze er "last" van hebben.

Andere webwinkels zoals Drankdozijn, rekenen extra (accijns)kosten aan voor België.
Ik vermoed dat ze een "regeling" hebben in België.
JohanB schreef: di 28 jan 2020, 13:43 Nu heb ik een paar mooie flessen op het oog bij de Cognactheek, maar ook daar kan je je bestelling enkel laten leveren in Nederland. Of toch als je via de website bestelt. Weet iemand of ze alsnog in België leveren? Anders zoek ik mijn flessen wel elders te kopen.
Je kunt de vraag altijd stellen.
Gebruikersavatar
JohanB
Cognac Ancestrale
Cognac Ancestrale
Berichten: 889
Lid geworden op: ma 13 mar 2017, 19:25

Re: Online Cognac bestellen

Bericht door JohanB »

Heb ik gedaan, maar ik wacht nog op antwoord. Nu, als ze het doen is het niet zo'n ramp. Ik kan aan dezelfde flessen geraken in een Franse webshop. De verzendkosten liggen iets hoger, maar sommige flessen zijn dan weer iets goedkoper.
"Le grand-père plante la vigne, son fils fait le vin. Son petit-fils saura pourquoi."
Gebruikersavatar
JohanB
Cognac Ancestrale
Cognac Ancestrale
Berichten: 889
Lid geworden op: ma 13 mar 2017, 19:25

Re: Online Cognac bestellen

Bericht door JohanB »

Opgelost ! Schitterende service van de Cognactheek. Dat mag ook gezegd worden.
"Le grand-père plante la vigne, son fils fait le vin. Son petit-fils saura pourquoi."
Plaats reactie

Terug naar “Vragen en algemene Cognac onderwerpen”