Hallo
Ik kreeg onlangs deze fles cadeau maar ben eigenlijk geen cognac kenner of drinker. Lijkt me zonde om die fles hier in de kast te laten staan dus wil ze best verkopen. Interesse? Wat is de waarde hiervan?
Dank
Frapin Mulitimillisimé 4 n° 000896
- CognacExpo
- Cognac XO
- Contacteer:
Re: Frapin Mulitimillisimé 4 n° 000896
ja geïnteresseerd.
wat hij waard is? kijk even online wat je daar tegen komt. ongeveer 200 euro.
wat hij waard is? kijk even online wat je daar tegen komt. ongeveer 200 euro.
Dat is geen verkeerd kado, de gever moet je wel heeeel aardig vinden... 
Hier zullen zeken geïnteresseerden voor zijn. Als de juiste toeslaat klinkt rond ergens de €200 idd wel reëel nu.
Gezien de beperkte oplage zal een uitgave als deze alleen maar schaarser worden, wellicht dus ook een mooie investering om m nog even weg te leggen (niet staan dus!!!). Maar die beslissing is natuurlijk aan jou...

Hier zullen zeken geïnteresseerden voor zijn. Als de juiste toeslaat klinkt rond ergens de €200 idd wel reëel nu.
Gezien de beperkte oplage zal een uitgave als deze alleen maar schaarser worden, wellicht dus ook een mooie investering om m nog even weg te leggen (niet staan dus!!!). Maar die beslissing is natuurlijk aan jou...
Niet staan????? Juist wel staan! Het alcoholpercentage is zo hoog dat het de kurk aantast.EelcoA schreef:Dat is geen verkeerd kado, de gever moet je wel heeeel aardig vinden...
uiteraard, thanks voor de verbetering Stefan. Zo te zien had ik er al eentje teveel op....