Ik heb zojuist een heel stel nieuwe boeken ontvangen, dat wil zeggen, boeken die ik nog niet had, want ze zijn tweede hands:
Michel Coste (Les Clés de la Fortune), Stambois (The Great Cognac Brandies), Brown (Handbook of Fine Brandies), Bagault (Une Eau-de-Vie de Prestige), Piot (L’Art du Cognac), Simard (Ses grandes eaux-de-vie, sa région) and Laurenceau (L’Esprit du Cognac).
Alsof ik zoveel tijd heb om te lezen....pff
boeken
Re: boeken
Begrijp je zo goed Frans, Ton?
"Le grand-père plante la vigne, son fils fait le vin. Son petit-fils saura pourquoi."
Het was een aanbod van iemand die wist dat ik een cognac-fan ben en die ze, vanwege zijn hogere leeftijd en hij moet zijn huis in Frankrijk verkopen, weg deed.Pellie schreef:Haha, waarom koop je ze dan?
Mijn Frans is belabberd, maar ik sla me er wel door heen als het moet.JohanB schreef:Begrijp je zo goed Frans, Ton?

Ach, er is nog altijd google translate.
"Le grand-père plante la vigne, son fils fait le vin. Son petit-fils saura pourquoi."
Ja, ha ha. Zeker al die tekst gaan overtikken 

Dat herken ik: ik snap het wel, maar begrijp het niet, dat Frans...Ton schreef:Mijn Frans is belabberd, maar ik sla me er wel door heen als het moet.JohanB schreef:Begrijp je zo goed Frans, Ton?

Gelijk een mooi citaat voor in mijn onderschrift trouwens!

Mja, da's het voordeel van het onderwijs in Vlaanderen he. Jullie krijgen daar amper of geen lessen Frans.