Gezocht:
Attributen om aan de wand te hangen in een 'mancave'. Denk aan posters (cognac/whisky/bier/rookpijp/sigaar gerelateerd), reklame spiegeltjes, spreuken of andere zaken die leuk zijn voor een 'mancave'. Wie heeft er iets liggen waar hij graag vanaf wil? Het mag iets kosten, maar niet veel en verzendkosten neem ik uiteraard voor mijn rekening.
Ik hoor het graag!
mancave
Re: mancave
Je maakt mij wel nieuwsgierig. Wat heb je zoals aangeboden gekregen? Terugkoppeling zou ik leuk vinden.
- Hans
- Cognac Connaisseur
Ik wacht dus nog even met het slotjeJurrien schreef:Je maakt mij wel nieuwsgierig. Wat heb je zoals aangeboden gekregen? Terugkoppeling zou ik leuk vinden.
Als mensen wisten hoe gezond cognac is, zouden ze zich dood drinken - P. H. Malmsten (Zweeds hoogleraar geneeskunde 1811-1883)
Le cognac, c'est la liqueur des dieux - Victor Hugo (1802-1885)
Beschreven cognacs
Cognac boeken
Le cognac, c'est la liqueur des dieux - Victor Hugo (1802-1885)
Beschreven cognacs
Cognac boeken
Nou... via dit forum niets, maar van kennissen en vrienden: een famous grousse vlag, een Grolsch vlag, 3 spiegels (whisky), een afrikaans masker, een oud wasbord, een bord (stuk van een boomstam) met tekst 'oase' erop en een nummerbord.Jurrien schreef:Je maakt mij wel nieuwsgierig. Wat heb je zoals aangeboden gekregen? Terugkoppeling zou ik leuk vinden.
En? Wat vind jij ervan? Die terugkoppeling vind ik dan weer leuk!Jurrien schreef:Je maakt mij wel nieuwsgierig. Wat heb je zoals aangeboden gekregen? Terugkoppeling zou ik leuk vinden.

Top, om te lezen dat je een aantal “passende” spullen hebt gekregen. Als cognac liefhebber zou ik je de suggestie nog mee willen geven om een poster van het cognacgebied te scoren, gratis of voor weinige verkrijgen in de regio. Tevens zou ik het nieuwe aroma wiel (Nederlands talig) zien te bemachtigen.
Heel veel plezier bij het inrichten van the cave! Dat je er maar heel wat uurtjes mag doorbrengen.
Heel veel plezier bij het inrichten van the cave! Dat je er maar heel wat uurtjes mag doorbrengen.
Wellicht kan cognacshop je nog helpen?