Marnier XO

Plaats reactie
peter65
Cognac XO
Cognac XO
Berichten: 54
Lid geworden op: zo 27 jan 2019, 12:48
Locatie: Herentals

Marnier XO

Bericht door peter65 »

de XO ,prijs inclusief de verzendingskosten, daar men in Belgie,niets meer te kopen valt van cognac Marnier(behalve bij mij nog slechts 6 stuks VSOP)
100 euro. de geur is super aangenaam zacht en minder pikant(pikkerig) tegenover de vsop nog even ruiken zelfs zoet?. de kleur (mijn ogen zijn al wat aan de mindere kant 54 jaar)
hetzelfde?(zie foto) de afdronk is wel langer en zachter, de VSOP is wat scherper.Maar nu mijn prijs vergelijk. Eigenlijk moet ik nu een VSOP bestellen daar mijn VSOP al +/- 30 jaar geleden is, beter jaartal van botteling? voor 1glas XO heb ik 3 VSOP glazen.Zelfs nu een VSOP kost 40 euro in dezer tijd.Als ik moet vergelijken tussen een gorden rouge en een cent Cinquantenaire van Marnier (oke dit is maal 4) maar hier is het verschil hemelsbreed. Hier veel minder zodoende daar ik graag een glaasje meer drink de VSOP. Voor degene die een lekker budget hebben kan ik zeggen koop ze alle twee,een VSOP voor in de week en de xo voor in het weekend ,al bij al voor mij, Marnier top merk.En nu op zoek naar de armagnac,
de xo en vsop
de xo en vsop
marnier 3.jpg (175.32 KiB) 1861 keer bekeken
want ik heb ontdekt dat ze dit ook bezitten.Leuk vergelijken en zeker na 2+2 glazen.
Bijlagen
de xo en vsop
de xo en vsop
marnier1.jpg (177.85 KiB) 1861 keer bekeken
de xo
de xo
marnier2.jpg (160.77 KiB) 1861 keer bekeken
Gebruikersavatar
JohanB
Cognac Ancestrale
Cognac Ancestrale
Berichten: 889
Lid geworden op: ma 13 mar 2017, 19:25

Re: Wat drink je vandaag of wat heb je gisteren gedronken...

Bericht door JohanB »

peter65 schreef:Marnier top merk.En nu op zoek naar de armagnac
Is dat dan bekend als Marnier Lapostolle armagnac?
"Le grand-père plante la vigne, son fils fait le vin. Son petit-fils saura pourquoi."
Plaats reactie

Terug naar “Marnier”