peter65

Stel jezelf in het kort even voor!
Deze achtergrondinformatie wordt door velen zeer gewaardeerd.
Plaats reactie
peter65
Cognac XO
Cognac XO
Berichten: 54
Lid geworden op: zo 27 jan 2019, 12:48
Locatie: Herentals

peter65

Bericht door peter65 »

productie jaar 64 en geassembleerd september 65.volgens mijn dna moet zeer veel van mijn vader zaliger hebben.liefde voor motoren Ducati.hifi ,
bang en Olufsen,drank al wat lekkers is.muziek alles punk (zelfs tot de Nederlandse punk groep speedtwins) tot classic. Ben werkzaam in de wasserij sector.Ben geboren in deze sector dus dit is mijn wereld.Maar heb ook drie jaar in Cuba gewoond daardoor een rum liefhebber.Lekker eten daar ik graag kook.(hobby kok).Min grooste wens terug naar Cuba vertrekken en een bar crêperie opendoen.
cheers peter :mrgreen: :D
Gebruikersavatar
Hans
Cognac Connaisseur
Cognac Connaisseur
Berichten: 2634
Lid geworden op: do 04 mar 2010, 12:58
Locatie: Alphen aan den Rijn

Re: peter65

Bericht door Hans »

Van harte welkom op het cognacforum Peter! We kennen elkaar al van de Marnier VSOP, erg lekker!
Als mensen wisten hoe gezond cognac is, zouden ze zich dood drinken - P. H. Malmsten (Zweeds hoogleraar geneeskunde 1811-1883)

Le cognac, c'est la liqueur des dieux - Victor Hugo (1802-1885)

Beschreven cognacs
Cognac boeken
Gebruikersavatar
Ton
Beheerder
Beheerder
Berichten: 2151
Lid geworden op: za 09 okt 2010, 14:43
Locatie: Doorwerth
Contacteer:

Re: peter65

Bericht door Ton »

peter65 schreef:productie jaar 64 en geassembleerd september 65.volgens mijn dna moet zeer veel van mijn vader zaliger hebben.liefde voor motoren Ducati.hifi ,
bang en Olufsen,drank al wat lekkers is.muziek alles punk (zelfs tot de Nederlandse punk groep speedtwins) tot classic. Ben werkzaam in de wasserij sector.Ben geboren in deze sector dus dit is mijn wereld.Maar heb ook drie jaar in Cuba gewoond daardoor een rum liefhebber.Lekker eten daar ik graag kook.(hobby kok).Min grooste wens terug naar Cuba vertrekken en een bar crêperie opendoen.
cheers peter :mrgreen: :D
Lijkt een prima blend geworden te zijn :D
Gebruikersavatar
JohanB
Cognac Ancestrale
Cognac Ancestrale
Berichten: 889
Lid geworden op: ma 13 mar 2017, 19:25

Re: peter65

Bericht door JohanB »

Hey Peter, welkom op het forum.
"Le grand-père plante la vigne, son fils fait le vin. Son petit-fils saura pourquoi."
Pellie
Cognac XO
Cognac XO
Berichten: 246
Lid geworden op: zo 06 jan 2019, 12:16

Re: peter65

Bericht door Pellie »

Welkom Peter... 8-)
peter65
Cognac XO
Cognac XO
Berichten: 54
Lid geworden op: zo 27 jan 2019, 12:48
Locatie: Herentals

Re: peter65

Bericht door peter65 »

Hans schreef:Van harte welkom op het cognacforum Peter! We kennen elkaar al van de Marnier VSOP, erg lekker!
Hans
eigenlijk zo je de xo eens moeten bestellen. Zoals de zohan zegt silky smooth :lol:
peter65
Cognac XO
Cognac XO
Berichten: 54
Lid geworden op: zo 27 jan 2019, 12:48
Locatie: Herentals

Re: peter65

Bericht door peter65 »

Pellie schreef:Welkom Peter... 8-)
mijn vader heeft ook nog pijp gerookt en na diep graven dacht ik dat hij clan rookte,zoete geur?
Gebruikersavatar
Hans
Cognac Connaisseur
Cognac Connaisseur
Berichten: 2634
Lid geworden op: do 04 mar 2010, 12:58
Locatie: Alphen aan den Rijn

Re: peter65

Bericht door Hans »

peter65 schreef:eigenlijk zo je de xo eens moeten bestellen. Zoals de zohan zegt silky smooth :lol:
Staat op het verlanglijstje, Peter! ;)
Als mensen wisten hoe gezond cognac is, zouden ze zich dood drinken - P. H. Malmsten (Zweeds hoogleraar geneeskunde 1811-1883)

Le cognac, c'est la liqueur des dieux - Victor Hugo (1802-1885)

Beschreven cognacs
Cognac boeken
Pellie
Cognac XO
Cognac XO
Berichten: 246
Lid geworden op: zo 06 jan 2019, 12:16

Re: peter65

Bericht door Pellie »

peter65 schreef:
Pellie schreef:Welkom Peter... 8-)
mijn vader heeft ook nog pijp gerookt en na diep graven dacht ik dat hij clan rookte,zoete geur?
Clan is idd zoete tabak die nog steeds te koop is. http://www.tobaccoreviews.com/blend/109 ... n-aromatic
Plaats reactie

Terug naar “Even voorstellen”