Jouw laatste Cognac aankoop?
Re: Jouw laatste Cognac aankoop?
Ik heb wel deze gevonden:
https://www.labouteillerie.com/130-cognac-et-amagnac
€89,- met daarbij €24 verzendkosten, totaal €113,-
https://www.labouteillerie.com/130-cognac-et-amagnac
€89,- met daarbij €24 verzendkosten, totaal €113,-
Aha, deze was ik nog niet tegen gekomen. Merci, Ton.
"Le grand-père plante la vigne, son fils fait le vin. Son petit-fils saura pourquoi."
Na een super tasting avond(vrijdag 8 maart)bedankt aan iedereen die niet aanwezig was, daar alle aandacht naar mij en mijn vrouwtje ging. Bij Cognacshop de volgende lekkernijen aangekocht
Jean Luc Pasquet L'organic 7
Dudognon Napoléon
Michelet vsop
Pineau Giboin
Nicky nogmaals bedankt voor een zeer leerrijke en lekkere (top)avond.Mijn weekend kon niet beter starten.Top Top Top
Dudognon Napoléon
Michelet vsop
Pineau Giboin
Nicky nogmaals bedankt voor een zeer leerrijke en lekkere (top)avond.Mijn weekend kon niet beter starten.Top Top Top
...
Laatst gewijzigd door Roland op ma 18 mei 2020, 19:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Is er een Dudognon bijRoland schreef:Ik ga morgen op bezoek.peter65 schreef:Na een super tasting avond(vrijdag 8 maart)bedankt aan iedereen die niet aanwezig was, daar alle aandacht naar mij en mijn vrouwtje ging. Bij Cognacshop de volgende lekkernijen aangekocht
Dudognon Napoléon
Michelet vsop
Pineau Giboin
Dochter gaat naar het Sportpaleis (Shaun Mendes), en in plaats van in de auto te wachten, ga ik eventjes naar Cognacshop.be om een bestelling af te halen.

...
Laatst gewijzigd door Roland op ma 18 mei 2020, 19:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Dudognon Napoleon super( als je deze niet kent vraag maar naar deze lekkerbek en moesten er nog wat centjes over zijn na aankoop ,de Dudognon Héritage .pfff niet normaal is dat lekker spul maar dat is weeral een trap hoger voor onze geldbuidel.Roland schreef:Neen, 4 flesjes Maxime Trijol...peter65 schreef:Is er een Dudognon bijRoland schreef:
Ik ga morgen op bezoek.
Dochter gaat naar het Sportpaleis (Shaun Mendes), en in plaats van in de auto te wachten, ga ik eventjes naar Cognacshop.be om een bestelling af te halen.
...
Laatst gewijzigd door Roland op ma 18 mei 2020, 19:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik vond de Héritage niet zo bijzonder en te duur voor wat het is.
"Le grand-père plante la vigne, son fils fait le vin. Son petit-fils saura pourquoi."
wat is jouw suggestie dan in deze prijsklasse?JohanB schreef:Ik vond de Héritage niet zo bijzonder en te duur voor wat het is.