Paul

Stel jezelf in het kort even voor!
Deze achtergrondinformatie wordt door velen zeer gewaardeerd.
Plaats reactie
paul
Nieuw destillaat
Nieuw destillaat

Paul

Bericht door paul »

hallo allemaal,

Ik ben Paul en drink sinds 2 jaar met enige regelmaat een glaasje single malt whisky. Ik heb hiervan dan inmiddels ook een kleine collectie aangelegd, zodat er genoeg te proeven valt.

Nu leek het mij een leuk idee om mij buiten whisky ook in cognac te gaan verdiepen. Op internet gezocht en bij dit forum uitgekomen.

Ik hoop dat ik aan cognac net zoveel plezier zal beleven als ik nu aan mijn whisky's doe.

Paul
wouter
Cognac Connaisseur
Cognac Connaisseur

Re: paul

Bericht door wouter »

Heel hartelijk welkom op het forum Paul! Je hebt al aardig wat Whisky-vrienden op het forum! :)

Verdiepen in een drank als Cognac is altijd goed ;)

Wat is trouwens je favoriete Cognac/Whisky?

Je kunt op dit forum trouwens ook praten over Whisky's....
"If drinking Cognac is not allowed in heaven, then I shall not go.
paul
Nieuw destillaat
Nieuw destillaat

Re: paul

Bericht door paul »

Wouter dank je voor het welkom

Mijn favoriete whisky op dit moment is de laphroaig 'quarter cask'. Ik merk dat mijn voorkeur ligt bij de wat meer geturfde whisky's.
Over cognac kan ik nog niet veel zinnigs zeggen, want hiervoor heb ik gewoon te weinig geproeft.
Ik wil binnenkort 2 'goede' flessen cognac gaan aanschaffen. Een montifaud napoleon heb gehoord dat dit een vrij zachte fruitige cognac is. mijn 2e fles ben ik nog niet uit. Wil een XO maar welke?? graag zou ik een XO willen die verschillend qua karakter is dan de montifaud.

Dat wordt dus veel lezen.
wouter
Cognac Connaisseur
Cognac Connaisseur

Re: Paul

Bericht door wouter »

paul schreef:Mijn favoriete whisky op dit moment is de laphroaig 'quarter cask'. Ik merk dat mijn voorkeur ligt bij de wat meer geturfde whisky's.
Inderdaad een geweldige Whisky! Het is ook een van mijn favorieten! Zie ook de review erover op Whiskyreview.nl.
paul schreef:Ik wil binnenkort 2 'goede' flessen cognac gaan aanschaffen. Een montifaud napoleon heb gehoord dat dit een vrij zachte fruitige cognac is. mijn 2e fles ben ik nog niet uit. Wil een XO maar welke?? graag zou ik een XO willen die verschillend qua karakter is dan de montifaud.

Dat wordt dus veel lezen.
Op dit forum en op CognacReview kun je genoeg lezen ;) de Montifaud Napoleon is in iedergeval een prima keus! :D Voor een selectie van gereviewde XO Cognacs, zie: http://www.cognacreview.nl/index-artike ... c-reviews/

Blijf graag op de hoogte over je ervaringen met Cognac!
"If drinking Cognac is not allowed in heaven, then I shall not go.
Plaats reactie

Terug naar “Even voorstellen”