Wat? Proeverij waarbij de forumleden elkaar kunnen leren kennen en 10 tot 12 Cognacs te proeven krijgen. Tevens zullen er hapjes op de tafel staan.
Welke Cognacs? Zoals het er nu naar uitziet zullen er hoofdzakelijk XO Cognacs zijn die geschonken worden. De Cognac-namen probeer ik geheim te houden tot de betreffende proeverij.
Waar? In Amersfoort bij Wijnhuis Alexander. Adres: Hamseweg 13, 3828AA te Amersfoort.
Wanneer? Vrijdag 12 november, vanaf 20.00 uur (koopavond is tot 21.00 uur, er kunnen dus enkele winkel-gasten zijn...)
Kosten? 25 euro (20 euro voor de proeverij plus 5 euro voor het gebruik van de tulpglazen) koopje dus voor de te proeven Cognacs! Dit bedrag dient vooraf aan mij overgemaakt te worden. Ik zal de deelnemers van het rekeningnummer op de hoogte stellen.
Er zijn echter twee uitzonderingen:
-inbreng eigen fles? Geen 20 euro entree.
-meenemen van 12 eigen Tulp glazen? Geen 5 euro toeslag voor de glazen.
Aantal personen? Er kunnen maximaal 16 mensen aan de proeverij deelnemen.
Aanmelden? Dit kan door middel van een prive bericht gericht aan mij (wouter), tevens kan het onder dit bericht aangegeven worden.
Mensen die meegaan:
1.Wouter
2.Ton
3.Jurrit
4.Jolanda
5.Sjoerd
6.Jones
7.Rednose
8.Robert
9.Wilmar
10.Eurotail
11.Leo
12.Maarten
13.Arnoud
14.Natasja
Ik kijk er naar uit!
Wouter
P.s. hierbij wil ik tevens mijn dank betuigen aan Alexander van AlexanderWijnhuis te Amersfoort, voor het beschikbaar stellen van de ruimte en zijn kennis.