Die heeft er toch twee

Kopje koffie kan er altijd af en vooruit, een glaasje cognac als ik in een goede bui ben...Jurrit schreef:Dan gaan we allemaal wel 's op de koffie bij Hans. Die heeft er toch tweeen dat geeft weer wat ruimte in zijn kast.
Shit, zat er aan te denken om er nog één te kopen zodat ik één kan proeven en de ander dicht kan latenwouter schreef:Mooi!Jones schreef:Zag de prijs bij Neeldrinks en kon het gewoon niet laten:) Heb er afgelopen zaterdag ook eentje besteld voor de collectie.Jij gaat hem dus ook niet openmaken?
![]()
Deze Cognac kost nu trouwens weer gewoon 60 euroiedereen hier heeft mazzel gehad
Dat kan nog steedsJones schreef: Shit, zat er aan te denken om er nog één te kopen zodat ik één kan proeven en de ander dicht kan laten
Leuk! Vind die nummers echt geweldig! Heel leuk dat ze ook allemaal uit hetzelfde vat komen... Als het goed is ontvang ik een sample van deze fles via Neeldrinks... Na alle verhalen, ben ik toch wel een beetje heel benieuwd geworden naar deze Cognac uit 1990.Jurrit schreef:De Single Cask is in huis.
Het is fles no. 26 geworden
Haha, dat heb ik wel vaker...Jurrit schreef:Ik ben nu wel heel nieuwsgierig hoe deze cognac smaakt maar sta in tweestrijd of ik deze wel wil openmaken.
Mogelijk een tip om een fles te proeven op 12 november ?
Je kunt ook NeelDr. vragen of zij een bijdrage willen leveren.wouter schreef:Zal erover nadenken... Heb namelijk al een aantal leuke Cognacs op mijn lijstje staan... Of wou jij hem meenemen?
Haha, helaas werkt dat niet zo gemakkelijk denk ikJurrit schreef:Je kunt ook NeelDr. vragen of zij een bijdrage willen leveren.wouter schreef:Zal erover nadenken... Heb namelijk al een aantal leuke Cognacs op mijn lijstje staan... Of wou jij hem meenemen?
Er is door de leden genoeg aandacht aan besteed en zijn er velen die daardoor een fles hebben besteld... dus