Roland schreef: ↑zo 05 jul 2020, 22:12
Gisteren, na het lezen van Rigors posting, een glaasje Hors d'Age van André Petit, en daarna een Volare Extra (= Peyrot XO)
Nu geniet ik van een glaasje Francois Voyer Extra.
Ik heb na lange tijd nog eens een Louis Bouron Héritage ingeschonken. Ik was gewoon benieuwd of de smaak nu al een beetje geëvolueerd is nu de fles halfvol is. Ik vind van wel, maar de afdronk is nog altijd iets te kort.
"Le grand-père plante la vigne, son fils fait le vin. Son petit-fils saura pourquoi."
Gisteren heb ik mijn fles Lebecq nr. 28 geoepend. Jadadde, wat een goeie cognac zeg. Niet normaal lekker. Mijn zoon kreeg een glaasje Frapin Millésime nr. 4 en die vond hij heel lekker, heel zacht en wat zoet. Hij is (nog steeds) beter dan ik verwacht had ook. Uiteindelijk ben ik toch heel blij met mijn aankoop. Je had gelijk, Eelco.
"Le grand-père plante la vigne, son fils fait le vin. Son petit-fils saura pourquoi."
This iteration of the Extra grade for De Luze lacks that ‘Extra’ oomph. I’d really like to try their Grand Champagne Extra. I believe that one has higher abv and is 50 years old.
Raisins stands out on the nose. Finishes a little short.