Grand Marnier likeur en cognac.
-
- Cognac VS
Grand Marnier likeur en cognac.
Goedendag,
Na jaren verzamelen ga ik nu mijn Grand Marnier verzameling verkopen. Er zitten ook een paar oude flessen cognac tussen.
Ik weet niet wat ze waard zijn. Dus als iemand interesse heeft in een fles kan je hieronder een bod doen.
Groetjes,
Monique.
Na jaren verzamelen ga ik nu mijn Grand Marnier verzameling verkopen. Er zitten ook een paar oude flessen cognac tussen.
Ik weet niet wat ze waard zijn. Dus als iemand interesse heeft in een fles kan je hieronder een bod doen.
Groetjes,
Monique.
- Hans
- Cognac Connaisseur
Re: Grand Marnier likeur en cognac.
Welkom op het cognacforum Monique! Mooie verzameling, moeilijk om weg te doen?
Heb eventueel wel interesse in de cognac en mogelijk ook de pineau des charentes. Gaat het dan om de flessen op de eerste twee foto’s of heb je er nog meer?
Hoor het graag
Hartelijke groet,
Hans
Heb eventueel wel interesse in de cognac en mogelijk ook de pineau des charentes. Gaat het dan om de flessen op de eerste twee foto’s of heb je er nog meer?
Hoor het graag
Hartelijke groet,
Hans
Als mensen wisten hoe gezond cognac is, zouden ze zich dood drinken - P. H. Malmsten (Zweeds hoogleraar geneeskunde 1811-1883)
Le cognac, c'est la liqueur des dieux - Victor Hugo (1802-1885)
Beschreven cognacs
Cognac boeken
Beschreven cognacs
Cognac boeken
-
- Cognac Hors d'Age
Ja ik heb interesse
0627153397
0627153397
-
- Cognac VS
Hallo Hans,
Dit is m'n hele verzameling. Jarenlang met veel liefde bij elkaar gespaard, maar nu is het mooi geweest.
Het is tijd om de kasten met iets anders te gaan vullen. De 2 flesjes op de eerste foto zijn miniatuurflesjes, zie ook de 8ste foto.
Vanuit een Grand Marnier groep op Facebook heb ik van een Amerikaan een bod van $300 gekregen voor de flessen van foto 2 en 3. Best een mooi bod. Maar de verzendkosten zijn hoog, en de Dollar staat laag. Dus ik verkoop ze liever in Nederland.
Groetjes,
Monique.
Dit is m'n hele verzameling. Jarenlang met veel liefde bij elkaar gespaard, maar nu is het mooi geweest.
Het is tijd om de kasten met iets anders te gaan vullen. De 2 flesjes op de eerste foto zijn miniatuurflesjes, zie ook de 8ste foto.
Vanuit een Grand Marnier groep op Facebook heb ik van een Amerikaan een bod van $300 gekregen voor de flessen van foto 2 en 3. Best een mooi bod. Maar de verzendkosten zijn hoog, en de Dollar staat laag. Dus ik verkoop ze liever in Nederland.
Groetjes,
Monique.
-
- Cognac VS
Hallo.
Waar heb je interesse in, en wat is je bod?
Groetjes,
Monique.
- Hans
- Cognac Connaisseur
Dank voor je reactie Monique. In miniatuurtjes ben ik niet geïnteresseerd. ik zou toch maar voor dat bod van die Amerikaan gaan. Veel succes!Speelkleed schreef: ↑za 10 okt 2020, 02:02 Hallo Hans,
Groetjes,
Monique.
Als mensen wisten hoe gezond cognac is, zouden ze zich dood drinken - P. H. Malmsten (Zweeds hoogleraar geneeskunde 1811-1883)
Beschreven cognacs
Cognac boeken
Beschreven cognacs
Cognac boeken
Het lijkt me dat je de verzendkosten aan die Amerikaan zou moeten kunnen doorberekenen. In overleg met hem natuurlijk.Speelkleed schreef: ↑za 10 okt 2020, 02:02 Vanuit een Grand Marnier groep op Facebook heb ik van een Amerikaan een bod van $300 gekregen voor de flessen van foto 2 en 3. Best een mooi bod. Maar de verzendkosten zijn hoog, en de Dollar staat laag. Dus ik verkoop ze liever in Nederland.
Groetjes,
Monique.
Dat is bij veilingen in elk geval de normale procedure.
-
- Cognac Hors d'Age
Euh... ja... wat wil je er voor hebben en zitten er nog originele doosjes omheen. Waar kan ik ze ophalen, vul level? Je hebt me nummer dus stuur maar door wat je er voor wilt hebben dan kan ik kijken of ik het kan matchen foto 6 8 10 hebben mijn interesse.Speelkleed schreef: ↑za 10 okt 2020, 02:05Hallo.
Waar heb je interesse in, en wat is je bod?
Groetjes,
Monique.
-
- Cognac Hors d'Age
Zie dat een aantal flessen al open zijn of op?
-
- Cognac VS