Een uitstekend 2021
- Hans
- Cognac Connaisseur
Een uitstekend 2021
Voor alle forumleden en cognacliefhebbers: een goede jaarwisseling en een uitstekend 2021 gewenst!
Als mensen wisten hoe gezond cognac is, zouden ze zich dood drinken - P. H. Malmsten (Zweeds hoogleraar geneeskunde 1811-1883)
Le cognac, c'est la liqueur des dieux - Victor Hugo (1802-1885)
Beschreven cognacs
Cognac boeken
Le cognac, c'est la liqueur des dieux - Victor Hugo (1802-1885)
Beschreven cognacs
Cognac boeken
-
- Cognac XO
Re: Een uitstekend 2021
Ook ik wens alle forum leden een mooi ,gelukkig en vooral een heel gezond 2021 .
Absoluut. Een Gelukkig Nieuwjaar gewenst aan iedereen en tis te hopen dat we volgend jaar een tasting kunnen houden.
"Le grand-père plante la vigne, son fils fait le vin. Son petit-fils saura pourquoi."
Beste wensen voor het nieuwe jaar!!
Typ en spelfouten in de bovenstaande tekst dienen alleen ter vermaak van de lezer.
Aan iedereen een gelukkig, gezond 2021.
Ondanks de vreemde situaties in 2020, toch kunnen wij terug kijken op een fantastische cognacreis.
Zulke mooie momenten kun je enkel maar koesteren.
Ik kijk nu reeds uit naar onze volgende samenkomst.
mvg,
RolanD
Ondanks de vreemde situaties in 2020, toch kunnen wij terug kijken op een fantastische cognacreis.
Zulke mooie momenten kun je enkel maar koesteren.
Ik kijk nu reeds uit naar onze volgende samenkomst.
mvg,
RolanD
Hartelijk dank.
Iedereen een allerbest 2021, goede gezondheid en hele mooie cognac momenten. Kijk wederom uit naar de cognac reis 2021!
Iedereen een allerbest 2021, goede gezondheid en hele mooie cognac momenten. Kijk wederom uit naar de cognac reis 2021!
Beetje late reactie, maar beter laat dan ooit. Ook de allerbeste wensen nog aan ale forumleden. Op een goede gezondheid, geluk en veel mooie cognacontdekkingen samen met andere liefhebbers in een ontspannen setting!!!