Ik ben verbaasd dat ze ook Fins Bois hebben (hadden?) :
mvg,
RolanD
Ergens op dit forum heb ik gelezen dat er een pakket/verzendienst. Weet het niet heel goed maar leek goed te regelen. Pakket wordt van de winkel naar die tussenpartij gestuurd en de tussenperiode bezorgt hem in NL. Prijstechnisch was het ondanks de verzendkosten toch soms interessant, begreep ik. Wel veel moeite misschien...maar voor de juiste cognac ook leuk
CarpeConniaco schreef: ↑do 01 apr 2021, 22:45Ergens op dit forum heb ik gelezen dat er een pakket/verzendienst. Weet het niet heel goed maar leek goed te regelen. Pakket wordt van de winkel naar die tussenpartij gestuurd en de tussenperiode bezorgt hem in NL. Prijstechnisch was het ondanks de verzendkosten toch soms interessant, begreep ik. Wel veel moeite misschien...maar voor de juiste cognac ook leuk![]()
Klopt, dat was hierRoland schreef: ↑vr 02 apr 2021, 09:30CarpeConniaco schreef: ↑do 01 apr 2021, 22:45Ergens op dit forum heb ik gelezen dat er een pakket/verzendienst. Weet het niet heel goed maar leek goed te regelen. Pakket wordt van de winkel naar die tussenpartij gestuurd en de tussenperiode bezorgt hem in NL. Prijstechnisch was het ondanks de verzendkosten toch soms interessant, begreep ik. Wel veel moeite misschien...maar voor de juiste cognac ook leuk![]()
http://www.huifkarverzendservice.nl/
Hans heeft er zeer goede ervaringen mee.
Je hebt altijd Huifkar boven Huifkar Johan
Het zit 'm allemaal in de connecties, he.Hans schreef:Je hebt altijd Huifkar boven Huifkar Johan
Heb hun Tradition Rare open. Vrij kruidig.
Is dat positief of negatief?