Would you happened to know which batch the 45% abv came from? How many years it’s spent in the cask? Is it still 50?EelcoA schreef: ↑ma 21 jun 2021, 17:20Ik gok dat Johan zijn interesse ligt in welke versie van de Heritage dit betreft. Het is een single cask cognac, per vat (en daarme distillatiejaar) verschilt het alcoholpercentage daardoor. En ook de smaak daarmee. Ik heb ook nog een 44.2% staan, met Lot Nr 19.59. Hiervoor een keer eentje met 43.3% gehad, ik dacht uit 1957....
Jouw laatste Cognac aankoop?
Re: Jouw laatste Cognac aankoop?
Ik ken de 43,3 % niet, maar vond de 44,2 bijzonder lekker.JohanB schreef: ↑vr 25 jun 2021, 19:31Hahaha, eerder een cognacloze 12 dagen of zo. Ik had eerst een Peyrot Héritage 43,3 % die ik gewoon super vond en daarna een 44,2 % die ik veel minder goed vond. Er zit volgens mij veel verschil tussen de batches.Pellie schreef:Volgens mij is Johan met vakantie ofzo...
-
- Cognac Hors d'Age
Via een veilingsite van een mede forum lid gekocht: frapin vintage 1989, 1986 en 1985. Ik vergeet altijd dat er nog extra veilingskosten bij komen
maar desondanks erg blij mee

Geniet ervan.DiscoverCognac schreef: ↑vr 02 jul 2021, 23:37 Via een veilingsite van een mede forum lid gekocht: frapin vintage 1989, 1986 en 1985. Ik vergeet altijd dat er nog extra veilingskosten bij komenmaar desondanks erg blij mee
Je bent niet alleen. Ook ik ben ooit de veilingkosten vergeten.
Op een veiling een Rémy Martin 1724-1974...
De cognac maakte echter alles goed.
mvg,
RolanD
-
- Cognac XO
Vandaag binnen gekregen een fles Ordonnea borderies tres vielle reserve ben er blij mee . 

Al geopend Roland? Erg benieuwd naar, deze staat hoog op mijn bucket list. Jammer dat ie zo duur is incl veilingkosten...Roland schreef: ↑za 03 jul 2021, 19:04Geniet ervan.DiscoverCognac schreef: ↑vr 02 jul 2021, 23:37 Via een veilingsite van een mede forum lid gekocht: frapin vintage 1989, 1986 en 1985. Ik vergeet altijd dat er nog extra veilingskosten bij komenmaar desondanks erg blij mee
Je bent niet alleen. Ook ik ben ooit de veilingkosten vergeten.
Op een veiling een Rémy Martin 1724-1974...
De cognac maakte echter alles goed.
mvg,
RolanD

Dixneuf Extra Vieux
This was said to be over 40 years old. It’s the oldest being offered by this house.
This was said to be over 40 years old. It’s the oldest being offered by this house.
I wouldn't expect this cognac to be on sale outside Europe, or even outside France.
Where did you find it
Where did you find it
Brought to us by Charles Neal. Sold at D&M of San Francisco.
You bought the last one it seems.
Nice shop, but I noticed, wines are not sheap over there....
Nice shop, but I noticed, wines are not sheap over there....