Wat drink je vandaag of wat heb je gisteren gedronken...
Re: Wat drink je vandaag of wat heb je gisteren gedronken...
I dont know how much they cost in the States, but in Europe it is still very affordable.
Indeed, good price-quality ratio.
Indeed, good price-quality ratio.
That is still quite expensive compared with prices in France, but understandable since the bottles have to be shipped across the ocean.
I bought my Heritage at Peyrot's for €95. That was 2 or 3 years ago.
I bought my Heritage at Peyrot's for €95. That was 2 or 3 years ago.
Gisteren heb ik de Liberté van Bache Gabrielsen alvast open gemaakt. Prachtige cognac, complexe smaken, maar hij kan nog wat zuurstof gebruiken. Ik geef hem nog even de tijd en dan zal ik een uitgebreidere beschrijving geven. De bedoeling was/is om hem op oudjaar in te schenken. Hopelijk heeft hij zich dan al wat verder ontplooid.
Hele speciale cognac Ton, brengt me terug naar een heel speciaal bezoek aan BG vorig jaar! De mijne staat nog geduldig te wachten op het juiste moment, ook al moet ik erkennen dat mijn handen ook al een paar keer gejeukt hebben
erg benieuwd naar de ontwikkeling met wat zuurstof erbij!!!

Ja Roland, dat was een grappig verhaal. Leuk om nu eens te vertellen.
We mochten deze cognac al proeven nog voordat hij op de markt was. Onder uiterste geheimhouding, dat moesten we beloven.
Zij waren van plan deze de volgende week (of weekend) uit te brengen met speciale aandacht er voor in de media.
Maar dus wij mochten proeven en ieder mocht één fles kopen!
De volgende dag in de auto onderweg naar huis lazen we al op forums dat het geheim toch al verklapt was door anderen en dat Bache Gabrielsen onder hoogspanning de fles die dag al snel ging uitbrengen om toch nog enigszins zelf de regie daarover te hebben.
Maar wij waren dus de eersten die hem konden proeven en kopen!
We mochten deze cognac al proeven nog voordat hij op de markt was. Onder uiterste geheimhouding, dat moesten we beloven.
Zij waren van plan deze de volgende week (of weekend) uit te brengen met speciale aandacht er voor in de media.
Maar dus wij mochten proeven en ieder mocht één fles kopen!
De volgende dag in de auto onderweg naar huis lazen we al op forums dat het geheim toch al verklapt was door anderen en dat Bache Gabrielsen onder hoogspanning de fles die dag al snel ging uitbrengen om toch nog enigszins zelf de regie daarover te hebben.
Maar wij waren dus de eersten die hem konden proeven en kopen!