Even voorstellen en ben op zoek naar....

Stel jezelf in het kort even voor!
Deze achtergrondinformatie wordt door velen zeer gewaardeerd.
Plaats reactie
Deman71
Nieuw destillaat
Nieuw destillaat
Berichten: 4
Lid geworden op: di 20 sep 2022, 11:13

Even voorstellen en ben op zoek naar....

Bericht door Deman71 »

Hallo, ik ben Martijn en nieuw op dit forum. Ik heb jullie gevonden omdat ik op zoek ben naar informatie over een opkoper van een grote verzameling van exclusieve cognac flessen en diverse verzamelvoorwerpen, alles met betrekking op cognac. Helaas mij de taak om deze grote verzameling te verkopen van mijn overleden vader. Hij spaarde alles van cognac en heeft tig dozen vol met cognac flessen, voornamelijk leeg. Maar ook dozen vol met grote flessen in speciale houders en miniaturen (vol) ik ben dus helemaal nieuw in cognac en wil mij wenden tot de echte cognac liefhebbers hoe ik dit moet aanpakken?Het uitzoeken en fotograferen moet nog gebeuren, maar ben alvast begonnen in mijn zoektocht. Ik hoor graag van jullie? mvg martijn
Gebruikersavatar
Hans
Cognac Connaisseur
Cognac Connaisseur
Berichten: 2634
Lid geworden op: do 04 mar 2010, 12:58
Locatie: Alphen aan den Rijn

Re: Even voorstellen en ben op zoek naar....

Bericht door Hans »

Welkom op het cognacforum Martijn!

Allereerst gecondoleerd. Lege flessen zullen waarschijnlijk niks opbrengen, met uitzondering van heel exclusieve, zoals bijvoorbeeld Rémy Martin Louis XIII.

Je kunt een lijstje met de beschikbare cognacs in de rubriek Vraag en aanbod zetten. Je kunt ook vooraf vragen naar de waarde van bepaalde flessen en zelf googelen levert ook wel eens iets op.
Miniaturen gaan vaak in grotere aantallen.
Catawiki is ook te overwegen. Daar betaal je wel veilingkosten. Maar er worden wel eens gekke bedragen betaald.

Sukses!
Als mensen wisten hoe gezond cognac is, zouden ze zich dood drinken - P. H. Malmsten (Zweeds hoogleraar geneeskunde 1811-1883)

Le cognac, c'est la liqueur des dieux - Victor Hugo (1802-1885)

Beschreven cognacs
Cognac boeken
Deman71
Nieuw destillaat
Nieuw destillaat
Berichten: 4
Lid geworden op: di 20 sep 2022, 11:13

Re: Even voorstellen en ben op zoek naar....

Bericht door Deman71 »

Goedemiddag forumleden,
Ik was aan het polsen wat deze flessen zouden opbrengen en was mij geadviseerd op Catawiki te verkopen.
Er staan al wat flessen op catawiki, Het is voor mij moeilijk te beoordelen wat een fles moet kosten/opbrengen, vandaar ook op catawiki aangeboden.
Hierbij de link naar de album volle flessen en indien er interesse is voor een fles, graag in een privebericht om welke fles het gaat en wat je aanbied qua €

https://photos.app.goo.gl/3GRUycCj1h7ei9599

Gr martijn
Plaats reactie

Terug naar “Even voorstellen”