Ik ben Djurre van Kouwen en niet onbekend met drinken van distilaat dranken , mijn voorkeuren gaan uit naar fruitige tonen in Whisky , Armagnac en Cognac. Ben gewend inmiddels om vatsterkte of in het mooie Frans Brut de Fute te drinken. Bij whisky 58+ en bij Armagnac en Cognac 45+. Des te minder water er in zit des te meer smaken en geuren. Ik ruik extreem lang voor dat ik proef daarmee een langzame drinker.
Paar keer op Cognac proeverij geweest bij Cognactheek en festivals van Rowin en nooit te oud om weer nieuwe dingen te leren.
Kijk uit naar af en paar van jullie in het echt te treffen en de passie te delen.
Even voorstellen Djurre van Kouwen
Even voorstellen Djurre van Kouwen
Laatst gewijzigd door djurre79 op wo 16 okt 2024, 16:50, 1 keer totaal gewijzigd.
- Hans
- Cognac Connaisseur
Re: Even voorstellen Djurre van Kouwen
Welkom op het cognacforum Djurre!
Binnenkort is de volgende forumproeverij, op 8 november in Hoogland bij Amersfoort. zie: viewtopic.php?t=3305 Dus die gelegenheid is al snel
Aanvulling: Ah: je had je al opgegeven zie ik.
Binnenkort is de volgende forumproeverij, op 8 november in Hoogland bij Amersfoort. zie: viewtopic.php?t=3305 Dus die gelegenheid is al snel

Aanvulling: Ah: je had je al opgegeven zie ik.

Als mensen wisten hoe gezond cognac is, zouden ze zich dood drinken - P. H. Malmsten (Zweeds hoogleraar geneeskunde 1811-1883)
Le cognac, c'est la liqueur des dieux - Victor Hugo (1802-1885)
Beschreven cognacs
Cognac boeken
Le cognac, c'est la liqueur des dieux - Victor Hugo (1802-1885)
Beschreven cognacs
Cognac boeken
Re: Even voorstellen Djurre van Kouwen
Ja had Rowin al voor geregeld , tnx RowinHans schreef: ↑wo 16 okt 2024, 16:31 Welkom op het cognacforum Djurre!
Aanvulling: Ah: je had je al opgegeven zie ik.![]()