Voorstellen

Stel jezelf in het kort even voor!
Deze achtergrondinformatie wordt door velen zeer gewaardeerd.
Plaats reactie
grndmrnr79
Nieuw destillaat
Nieuw destillaat

Voorstellen

Bericht door grndmrnr79 »

Hallo ik ben Henry en ik ben voornamelijk geïnteresseerd in grand marnier maar ik drink ook wel eens cognac. Ik heb al een paar bijzondere flessen grand marnier. Cognac vind ik ook lekker om te drinken en daar hoop ik hier wellicht nog meer van op te steken. Ik vind het de meeste bijzondere drank die er bestaat samen met grand marnier dan! ☺️ :?
DiscoverCognac
Cognac Hors d'Age
Cognac Hors d'Age

Re: Voorstellen

Bericht door DiscoverCognac »

nou hier ook een Grand Marnier fan :) ben er 2x geweest, erg indrukwekkend en lekker. Hoop er snel weer eens een bezoek te doen.
Louis Alexander is wel mijn go to. De rest is te duur of moeilijk verkrijgbaar. Spaar je ze ook? Ieder jaar de limited edition Rouge?
grndmrnr79
Nieuw destillaat
Nieuw destillaat

Hey, leuk om nog een grand marnier liefhebber te ontmoeten! Ik ben zelf nog nooit bij grand marnier geweest, is het mogelijk om hier een rondleiding te boeken met proeverij? Ik zou graag eens een keer de verschillen willen proeven tussen de verschillende exclusievere grand marnier. Zo heb ik bijvoorbeeld de revelation en quintessence maar die maak ik niet zomaar even open natuurlijk :). Daarnaast heb ik ook de 2e cinquantenaire en 1e cinquantenaire uit ‘77 ook ongeopend. Ik verzamel wel de exclusievere maar ik zou ze graag eens willen proeven haha. Zelf vind ik de centenaire erg lekker en proef ik wel degelijk verschil met de rouge. Ik hoor graag je ervaringen! Misschien kunnen we samen ooit eens een keer mijn fles revelation proberen! ;)
DiscoverCognac
Cognac Hors d'Age
Cognac Hors d'Age

Bericht door DiscoverCognac »

heb nog wel een fles revolation staan maar nog niet geopend. zijn inderdaad aan de prijzige kant.
Grand Marnier is vorig jaar over genomen door Campari, daarvoor waren rondleidingen niet mogelijk. Ik had voor werk rondleidingen en proeverijen. de 150 is geweldig lekker, maar nu ook extreem duur. 5 jaar geleden voor veel varianten voor USA geproefd. De Titanium (zonder suiker, super vies), abrikoos en perzik variant. en de 1880 die was wel goed en nog paar andere varianten. Maar prijs kwaliteit de blauwe Louise Alexander nog steeds het beste. Tijs lang wel de speciale varianten Rouge gespaard, maar na verhuizing veel open gemaakt of verkocht.
grndmrnr79
Nieuw destillaat
Nieuw destillaat

Weet jij wellicht waar ik de 1880 nog ergens kan krijgen voor een redelijk schappelijke prijs? Die kan ik nergens vinden. Dat is de 3e versie met de sinaasappels erop, helaas volgens mij niet meer handgeschilderd.

Wat vind jij van de louis alexandre vs de cuvee de centenaire?
Plaats reactie

Terug naar “Even voorstellen”