Jep dat is het voorlopigMichiel schreef:Als ik deze post zo teruglees dan kom ik op het volgende lijstje dat positief staat tegenover het idee:
1. Hans
2. Wouter
3. Eurotail
4. Michiel

Jep dat is het voorlopigMichiel schreef:Als ik deze post zo teruglees dan kom ik op het volgende lijstje dat positief staat tegenover het idee:
1. Hans
2. Wouter
3. Eurotail
4. Michiel
Wat jammer om te horen!Hans schreef:Ik ga helaas mijn deelname voor volgend jaar terugtrekken. Met alle al aangegane verplichtingen heb ik nu al een ernstig tekort aan vrije dagen. Maybe 2012
Prima idee! Met Ton en Hans heb ik kortgeleden dit idee wederom besproken voor 2011. Laten we het er op 1 april over hebben!Michiel schreef:Zijn er nog mensen die een cognacreis dit of volgend jaar een goed idee vinden? Het lijkt mij een enorm leuk plan en wil er best eens over brainstormen. Misschien tijdens de eerstvolgende (en voor mij eerste) proeverij...
2012, dacht ikwouter schreef:Prima idee! Met Ton en Hans heb ik kortgeleden dit idee wederom besproken voor 2011.
Prima!wouter schreef:Laten we het er op 1 april over hebben!
Heb ik ook op mijn verlanglijstje staan, sinds ik het boek van Véronique Lemoine gelezen heb. Sinds kort ook in het engels, wat het voor meer mensen interessant maakt.wouter schreef:Ook leuk idee om dan te doen is een seminar bij Ecole des Cognacs....
Inmiddels is het 2012 en zijn we precies een jaar na de laatste post. Leeft dit leuke idee überhaupt nog?Hans schreef:2012, dacht ik.