Camus Jubilee

Zoek je een cognac of heb je er een in de aanbieding? Plaats hier gratis een berichtje.
Gesloten
whiskywillem
Cognac VS
Cognac VS

Camus Jubilee

Bericht door whiskywillem »

Normaal ben ik niet van het plaatsen van aanbiedingen op sites.
Ben zelf gewoon slijter en kan best m'n flesjes slijten en jullie weten ook waar je goed je flessen kan vinden.

Doch heb ik nu misschien iets interessants voor jullie gevonden.

Op dit moment ben ik bezig bij een slijter in den haag z'n kelder te veranderen en die heeft dus in de winkel een stuk of 3 van bovenstaande camus jubilee staan.

Ik ben eens gaan googlen en kwam op prijzen boven de 600 euro tegen.

Hij heeft ze staan voor 300 euro de fles.
Er staan er nog 3 misschien 4.

Mocht je meer willen weten, dan geef ik je graag het adres van de winkel of ik neem ze mee naar Alphen en laat ze daar staan

groet
willem
ps heb geprobeerd een foto toe te voegen, maar ben te a-technisch daarvoor.
Google op camus cognac jubilee zorgt voor de baccarat kristallen fles.
wouter
Cognac Connaisseur
Cognac Connaisseur

Re: Camus Jubilee

Bericht door wouter »

whiskywillem schreef:Normaal ben ik niet van het plaatsen van aanbiedingen op sites.
Ben zelf gewoon slijter en kan best m'n flesjes slijten en jullie weten ook waar je goed je flessen kan vinden.
Goede aanbiedingen plaatsen is helemaal prima, misschien heb ik wel interesse! Denk er nog even over na :roll:
Info en proefnotities

Camus Jubilee Elegance blend was created in 1913 by Edmond Camus to mark the 50 th anniversary of the founding of the House of Camus. Deep amber in colour, with brilliant gold highlights, it is a mature symphony of fine leather, old cigar boxes and just a hint of smokiness on the nose, while the magnificent fusion of creamy oak with sweet honey and spice notes, majestically persistent, will delight the most demanding palate. To house this exhilarating blend, Serge Manceau, one of France's most prestigious artists, created a strikingly unusual, yet elegant, decanter sculpted from the finest Baccarat crystal.
Als bijlage een foto van hoge kwaliteit...
Bijlagen
Camus Jubilee.jpg
Camus Jubilee.jpg (240.84 KiB) 3055 keer bekeken
"If drinking Cognac is not allowed in heaven, then I shall not go.
whiskywillem
Cognac VS
Cognac VS

Bericht door whiskywillem »

Ja, dat is hem helemaal

Wouter bedankt, voor de aanvullende hulp en informatie

groet
Willem
camus
Nieuw destillaat
Nieuw destillaat

Bericht door camus »

ik heb nog een ongeopende baccarat camus 3.128 fles te koop, als u intresse heeft of geintresseerde kent
camus
Nieuw destillaat
Nieuw destillaat

Bericht door camus »

goededag ik zag uw advertentie en aangezien ik nog 1 baccarat fles camus 3.128 heb staan waar ik niks mee doe dacht ik misschien bent u of iemand anders geintresseerd
Gesloten

Terug naar “Vraag en aanbod”