Mijn naam is Rob. Ik kom uit Eindhoven en ben eigenlijk best wel een cognac liefhebber.
Alhoewel het voor mij nog best wel een prijzig goedje is als student.
Laatst mocht ik een cognac proefavond organiseren voor mijn studentenvereniging, en volgens mij heb ik wat meer cognac liefhebbers gemaakt.
Ik heb goede informatie gevonden over de verschillende soorten cognac op deze site; daarvoor mijn dank!
Rob
Re: Rob
Welkom! Leuk, nog een cognac-drinkende student op het forum! (Ik ben er zelf ook één... en Alexander ook)
Interessant om een Cognac proeverij te geven op de studievereniging! Welke Cognacs heb je ze laten proeven?
Bedankt voor de complimenten! Graag gedaan!
Hoop dat we mooie discussies en verhalen over de godendrank Cognac zullen krijgen!
Groeten,
Wouter
Interessant om een Cognac proeverij te geven op de studievereniging! Welke Cognacs heb je ze laten proeven?
Bedankt voor de complimenten! Graag gedaan!
Hoop dat we mooie discussies en verhalen over de godendrank Cognac zullen krijgen!
Groeten,
Wouter
"If drinking Cognac is not allowed in heaven, then I shall not go.
Re: Rob
Welkom Rob
Ja, ik ben ook wel benieuwd welke Cognacs je geproefd hebt
Laatste tijd druk bezig geweest met school, nu maar weer eens kijken welke Cognac het nu gaat worden.
Een kennis van me heeft nu de Remy Martin XO
Ja, ik ben ook wel benieuwd welke Cognacs je geproefd hebt

Laatste tijd druk bezig geweest met school, nu maar weer eens kijken welke Cognac het nu gaat worden.
Een kennis van me heeft nu de Remy Martin XO