Voor de Twitteraars heb ik een CognacForum-twitter account aangemaakt waarop alle nieuwe onderwerpen (helaas niet alle nieuwe berichten.) vermeld worden met een link naar het betreffende topic.
Ook wordt er melding gemaakt van een nieuw artikel op Cognacreview.
Check: http://twitter.com/CognacForum
CognacForum op Twitter
CognacForum op Twitter
"If drinking Cognac is not allowed in heaven, then I shall not go.
Re: CognacForum op Twitter
Ik raad iedereen aan om een twitter account aan te maken. Er komt namelijk binnenkort waarschijnlijk een Twitter proeverij! Wordt vervolgd!
- Hans
- Cognac Connaisseur
En voor degenen die niet willen kwetteren? Of is dit bedoeld om een maximum leeftijd in te stellen?wouter schreef:Ik raad iedereen aan om een twitter account aan te maken. Er komt namelijk binnenkort waarschijnlijk een Twitter proeverij! Wordt vervolgd!

Als mensen wisten hoe gezond cognac is, zouden ze zich dood drinken - P. H. Malmsten (Zweeds hoogleraar geneeskunde 1811-1883)
Le cognac, c'est la liqueur des dieux - Victor Hugo (1802-1885)
Beschreven cognacs
Cognac boeken
Beschreven cognacs
Cognac boeken
Tsja moeilijk, de betreffende slijter deed het al met Whisky, en wil de Twitter tasting ook graag met Cognac doen...Hans schreef:En voor degenen die niet willen kwetteren? Of is dit bedoeld om een maximum leeftijd in te stellen?wouter schreef:Ik raad iedereen aan om een twitter account aan te maken. Er komt namelijk binnenkort waarschijnlijk een Twitter proeverij! Wordt vervolgd!
Zonder Twitter geen Twitter Tasting ;(
Anyhow ik zal proberen om te overleggen over andere mogelijkheden....
- Hans
- Cognac Connaisseur
Dat past wel weer heel mooi binnen mijn vooroordelenwouter schreef:....de betreffende slijter deed het al met Whisky

Logisch.wouter schreef:Zonder Twitter geen Twitter Tasting ;(
Mooi, en anders slaan we deze gewoon over. Kwetteren en cognac horen sowieso niet bij elkaarwouter schreef:Anyhow ik zal proberen om te overleggen over andere mogelijkheden....

Als mensen wisten hoe gezond cognac is, zouden ze zich dood drinken - P. H. Malmsten (Zweeds hoogleraar geneeskunde 1811-1883)
Beschreven cognacs
Cognac boeken
Beschreven cognacs
Cognac boeken