Tips voor dit forum?
Re: Tips voor dit forum?
Ik bedoel het rondje voor ieder onderwerp, waar enkele lijntjes instaan die tekst suggereren.
In de printscreen* bijvoorbeeld komt bij "Vraag en aanbod" de tekst 'ongelezen berichten' omhoog. Terwijl ik toch alle berichten heb gelezen.
Wat betekent het trouwens, wanneer de lijntjes bewegen (scrollen)?
Of wanneer er een kleiner bolletje in het bolletje staat?
*Ik wilde een printscreen toevoegen, maar je mag geen .doc documenten als bijlage meesturen. Hoe voeg ik een printscreen toe?
In de printscreen* bijvoorbeeld komt bij "Vraag en aanbod" de tekst 'ongelezen berichten' omhoog. Terwijl ik toch alle berichten heb gelezen.
Wat betekent het trouwens, wanneer de lijntjes bewegen (scrollen)?
Of wanneer er een kleiner bolletje in het bolletje staat?
*Ik wilde een printscreen toevoegen, maar je mag geen .doc documenten als bijlage meesturen. Hoe voeg ik een printscreen toe?
"If drinking Cognac is not allowed in heaven, then I shall not go.
-
- Nieuw destillaat
Prik,
Ik mis op het forum mijn favoriete cognac!
Joseph guy
Die mooie scherpheid van dit merk kortom: waanzinnig!
gr,Sjoerd
Ik mis op het forum mijn favoriete cognac!
Joseph guy

gr,Sjoerd
- Hans
- Cognac Connaisseur
familieritueel?SjoerdIngwersen schreef:Prik
Dè manier om je favoriete cognac op het forum te krijgen: maak een smaaknotitieSjoerdIngwersen schreef:Ik mis op het forum mijn favoriete cognac! Joseph guy![]()
heeft wellicht iets te maken met de afwezigheid tot nu toe op dit forum?SjoerdIngwersen schreef:Die mooie scherpheid....

Als mensen wisten hoe gezond cognac is, zouden ze zich dood drinken - P. H. Malmsten (Zweeds hoogleraar geneeskunde 1811-1883)
Le cognac, c'est la liqueur des dieux - Victor Hugo (1802-1885)
Beschreven cognacs
Cognac boeken
Beschreven cognacs
Cognac boeken
Nee dat niet gelukkig...Hans schreef:SjoerdIngwersen schreef:
Prikfamilieritueel?

Hij heeft teveel het onderstaande filmpje gekeken...

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=McKaHxrxr7I[/youtube]
Ik zou een lijst kunnen maken van Cognacs waar op dit forum of op Cogcacreview smaaknotities en een waardering zijn gemaakt. Dat maakt het zoeken handiger. Het zou er zo uit kunnen zien:
Smaaknotities per cognac:
Het is veel werk, dus moeten we wel het idee hebben dat het wat toevoegt.
Het zou als eerste artikel bij Cognac, merken en soorten kunnenkomen, waar het steeds bovenaan blijft staan.
Reacties?
Smaaknotities per cognac:
- *Audry Memorial 1
*Audry Exception 1
*Audry XO Fine Champagne 1
*Chateau de Beaulon, Folle Blanche, 7 Ans 1234
*Chateau de Beaulon, Grande Fine, 12 Ans 1
*Chateau de Beaulon, XO, 1971 1
*Chateau de Beaulon, Très Vieille Réserve Du Château, millésime 1976 1 2
Het is veel werk, dus moeten we wel het idee hebben dat het wat toevoegt.
Het zou als eerste artikel bij Cognac, merken en soorten kunnenkomen, waar het steeds bovenaan blijft staan.
Reacties?
Laatst gewijzigd door Ton op zo 01 mei 2011, 12:55, 1 keer totaal gewijzigd.
- Hans
- Cognac Connaisseur
Sympatiek idee. Ik zou dan wel voor het overzicht een indeling (zoals op Cognacreview) doen: VS smaaknotities, VSOP smaaknotities, enz.
Overigens lijkt het me voor het overzicht handiger als we eerst de indeling naar merken afmaken.
Overigens lijkt het me voor het overzicht handiger als we eerst de indeling naar merken afmaken.
Als mensen wisten hoe gezond cognac is, zouden ze zich dood drinken - P. H. Malmsten (Zweeds hoogleraar geneeskunde 1811-1883)
Beschreven cognacs
Cognac boeken
Beschreven cognacs
Cognac boeken
Lijkt me handig zoeken, maar wat een werk!!! Levert deze input wel de output op die je hoopt. Ik ben bang van niet....Ton schreef:Ik zou een lijst kunnen maken van Cognacs waar op dit forum of op Cogcacreview smaaknotities en een waardering zijn gemaakt. Dat maakt het zoeken handiger. Het zou er zo uit kunnen zien:
Probleem is ook nog eens dat het constant up-to-date gehouden moet worden, iets wat natuurlijk ook een lekker klusje is....

Helemaal waar! Ik hoop hier spoedig mee aan het werk te gaan!Hans schreef:Overigens lijkt het me voor het overzicht handiger als we eerst de indeling naar merken afmaken.