Via het stijlforum hier beland, ik had geen idee dat er in NL genoeg animo was voor een cognacforum.
Over 2 maanden afgestudeerd (bachelor moleculaire biologie, master science and business management) en al vanaf mijn 17e cognacdrinker. Ik verkeer in de gelukkige situatie dat mijn ouders op een uur van Cognac een huis hebben, dus ik ben er vrij vaak geweest. Helaas zijn mijn flessen Pierre de Segonzac en Guillon Painturaud nu leeg, maar ik denk dat ik er binnen niet al te lange tijd weer eens langsga. Zelf langs bij de boer blijft toch de mooiste manier van cognac aanschaffen tenslotte.
Ik hoop dat ik eens aan kan sluiten bij een proeverij, ziet er erg goed uit!
Voorstellen
Re: Voorstellen
Welkom R!
Ik heb geluiden gehoord dat er mogelijk in september weer een proeverij wordt georganiseerd.
Lijkt me leuk om kennis te maken.
Waarmee 'behelp' je je, nu je cognacflessen leeg zijn?
Ik heb geluiden gehoord dat er mogelijk in september weer een proeverij wordt georganiseerd.
Lijkt me leuk om kennis te maken.
Waarmee 'behelp' je je, nu je cognacflessen leeg zijn?
Heel hartelijk welkom op het forum! Vragen moet je gewoon stellen! 

"If drinking Cognac is not allowed in heaven, then I shall not go.
Ik heb nog maar 3 flessen, allen VSOP. Volgens mij Ragnaud-Sabourin en de andere twee weet ik niet eens uit mijn hoofd. Een van de nadelen van bijna klaar zijn met je studie is dat je geld erg schaars is
Komend jaar weer investeren in een voorraad.

Haha dat komt wel goed hoor ik zo! Het stijlforum volgen zal ook niet bepaald goedkoop zijnRdB schreef:Komend jaar weer investeren in een voorraad.

"If drinking Cognac is not allowed in heaven, then I shall not go.
- Hans
- Cognac Connaisseur
Welkom op het forum, R. en mogelijk tot ziens op de volgende proeverij.
In dat geval: voor 3 tientjes een sublieme cognac: Château de Beaulon 7 ans Folle Blanche te koop bij Alexander, waar de forum proeverijen plaatsvinden.RdB schreef:Een van de nadelen van bijna klaar zijn met je studie is dat je geld erg schaars isKomend jaar weer investeren in een voorraad.
Als mensen wisten hoe gezond cognac is, zouden ze zich dood drinken - P. H. Malmsten (Zweeds hoogleraar geneeskunde 1811-1883)
Le cognac, c'est la liqueur des dieux - Victor Hugo (1802-1885)
Beschreven cognacs
Cognac boeken
Le cognac, c'est la liqueur des dieux - Victor Hugo (1802-1885)
Beschreven cognacs
Cognac boeken