Dat lijkt me geweldig!eurotail schreef:Zal er wel eentje ontkurken voor de eerstvolgende proeverij.....

Dat lijkt me geweldig!eurotail schreef:Zal er wel eentje ontkurken voor de eerstvolgende proeverij.....
Je bent een goed mens, Stefaneurotail schreef:Hoi Hans, erger nog, de cognac uit deze blend is in 1896 opzij gezet, sommige cognac in vat (zeg maar 25-50 jaar oud) maar sommige in demijohns (nog ouder). Zal er wel eentje ontkurken voor de eerstvolgende proeverij.....
Voortvarend als altijd, Jurrit!Jurrit schreef:Ik heb er 3 ( in heel Nederland) weten te traceren en min of meer 'vast' weten te leggen
![]()
Voor degenen die dit overwegen: goedkoper gaan ze niet worden imho.Jurrit schreef:Toch maar even, voor de ingewijden, de prijs > € 485,= per fles.
Voor mij zijn twee flessen genoeg (en anders voor mijn egaa welJurrit schreef:Wat vinden 'we' hiervan, mannen ??
And for youJurrit schreef:Even een PB voor je, Hans.
Zijn er leden die geinteresseerd in deze uitzonderlijke cognac ?Hans schreef:Voor degenen die dit overwegen: goedkoper gaan ze niet worden imho.Jurrit schreef:Toch maar even, voor de ingewijden, de prijs > € 485,= per fles.
Voor mij zijn twee flessen genoeg (en anders voor mijn egaa wel). Voor degenen die net zo gestoord zijn op dit gebied als ik: grijp je kans.
...schreef ik eerder. Inmiddels lijkt het bedrijf het beleid enigszins aangepast te hebben. Er is een vernieuwde website, met zelfs een heus contactformulier en de vermelding:Hans schreef:Het huis zelf geeft geen informatie, lijken niet echt geïnteresseerd in verkoop.
Bouyer-Dubosquet schreef:Worldwide delivery per unit or more, if demanded. Please contact for prices conditions.
Mooi, blij wordt je hier als cognacliefhebber inderdaad wel van.Jurrit schreef:Inmiddels heb ik er een enkele liefhebber blij mee kunnen maken