Absoluut mee eens. Ik kom net ook terug uit Charente en onvergetelijke ervaringen gehad. Ik zal er nog wel over schrijven.Bart schreef:maar de ervaring van op de plaats van distillatie en rijping te kopen is onbetaalbaar vind ik

Absoluut mee eens. Ik kom net ook terug uit Charente en onvergetelijke ervaringen gehad. Ik zal er nog wel over schrijven.Bart schreef:maar de ervaring van op de plaats van distillatie en rijping te kopen is onbetaalbaar vind ik
De Vieille Réserve van Giraud kost 64 euro, de Trés rare 100 euro.Bart schreef:Van Giraud heb ik de Vieille reserve staan, idem van Michel Forgeron (45°). Ik weet de prijs niet meer van buiten.
Ton,Ton schreef:De Vieille Réserve van Giraud kost 64 euro, de Trés rare 100 euro.Bart schreef:Van Giraud heb ik de Vieille reserve staan, idem van Michel Forgeron (45°). Ik weet de prijs niet meer van buiten.
De Vieille Réserve van Forgeron kost 67 euro. Ik ben toevallig bij beide geweest
Lijkt mij zeker wel. Alleen is het Wouter die daarover gaat.Roland schreef:zou de Vieille Réserve van Michel Forgeron "passen" op een volgende proeverij?
Als hij niet uit de toon gaat vallen, wil ik hem gerust voor de proeverij meebrengen ?
Lijkt me prima, de Vieille Réserve van Forgeron. Er is wel eens minder langsgekomen op een proeverijRoland schreef:zou de Vieille Réserve van Michel Forgeron "passen" op een volgende proeverij?
Even aanvullen op mezelf: wat een meevaller. Die Cep d'or was zeker niet de duurste, en het is een heerlijke cognac, neus en afdronk zijn echt een genoegen. Jammer dat ik niet de gave heb om verfijnde smaaknotities te herkennen.Bart schreef: Fillioux. Die heb ik ook bezocht maar het is te lang geleden om er iets over te zeggen. Ik heb hier een flesje (Cep d'or) staan dus slecht zal het niet geweest zijn.![]()
Dat is heel makkelijk, lees dit forum en je vindt er verschillendeBart schreef:Jammer dat ik niet de gave heb om verfijnde smaaknotities te herkennen.
Een goede keuzeTon schreef:Die geurendoos heb ik overigens ook nog staan bekijken in het cognacnuseum in Cognac, maar 85 euro vond ik wat heftig (Marijke stond er ook nog eens naast). Dan maar een lekkere fles gekocht