Toen kon ik het toch niet laten en heb een fles Giboin XO gekocht. Een Borderies ontbrak al enige tijd aan mijn collectie

Ben zeer benieuwd. Gaat binnenkort wel open

Ik was zeer benieuwd naar deze Borderies, maar hij valt erg tegen. Ik heb hem nu meerdere malen geproefd, maar elke keer opnieuw...Ton schreef:Ik moest een flesje wijn kopen als verjaarscadeautje en dan kijk je toch even bij de cognacs.
Toen kon ik het toch niet laten en heb een fles Giboin XO gekocht. Een Borderies ontbrak al enige tijd aan mijn collectie![]()
Ben zeer benieuwd. Gaat binnenkort wel open
Gelukkig hebben we niet allemaal dezelfde smaak.Ton schreef:Ik was zeer benieuwd naar deze Borderies, maar hij valt erg tegen. Ik heb hem nu meerdere malen geproefd, maar elke keer opnieuw...Ton schreef:Ik moest een flesje wijn kopen als verjaarscadeautje en dan kijk je toch even bij de cognacs.
Toen kon ik het toch niet laten en heb een fles Giboin XO gekocht. Een Borderies ontbrak al enige tijd aan mijn collectie![]()
Ben zeer benieuwd. Gaat binnenkort wel open![]()
![]()
Ik heb eens de oude postings doorzocht op Giboin en zag dat Oldspirit er al eerder over had geschreven. Ik geloof dat ik het helemaal eens ben met zijn smaaknotitie (zie bij Cognac Merken en Soorten).
Al weer enige tijd geleden dat ik Giboin geproefd heb. Twee varianten, ik weet niet meer welke. Ik deel de mening van Oldspirit en Ton. Vond ze gewoon niet lekker. Dat cognacs uit de Borderies wel heel lekker kunnen zijn bewijzen voor mij Grateaud en vooral Paul BeauRoland schreef:Gelukkig hebben we niet allemaal dezelfde smaak.Ton schreef:Ik was zeer benieuwd naar deze Borderies, maar hij valt erg tegen. Ik heb hem nu meerdere malen geproefd, maar elke keer opnieuw...Ton schreef:Ik moest een flesje wijn kopen als verjaarscadeautje en dan kijk je toch even bij de cognacs.
Ben zeer benieuwd. Gaat binnenkort wel open![]()
![]()
Ik heb eens de oude postings doorzocht op Giboin en zag dat Oldspirit er al eerder over had geschreven. Ik geloof dat ik het helemaal eens ben met zijn smaaknotitie (zie bij Cognac Merken en Soorten).![]()
In de bovenvermelde oude postings lees ik de notitie van wouter :
"Bijzonder smakelijke en oude Cognac voor 39 euro. Absolute aanrader."
Ikzelf ben in m'n "leerproces" ook tot de wijsheid gekomen, dat kwaliteit boven kwantiteit komt.