Cognac Rouyer 1968 70 cl
Cognac Rouyer 1968 70 cl
Gevonden bij mijn oma in de kelder, deze fles Fine Champagne cognac van Rouyer uit 1968.
Volledige naam die op de fles staat: Rouyer Guillot. Damoisel
Enig zoeken op internet gaf aan dat deze fles wellicht meer waard is dan wij denken, maar ondanks een horeca achtergrond weten we het fijne niet ervan.
Zijn er op dit forum geintresseerden, of wellicht weet iemand waar ik deze fles kan verkopen??
Hartelijk dank!
Volledige naam die op de fles staat: Rouyer Guillot. Damoisel
Enig zoeken op internet gaf aan dat deze fles wellicht meer waard is dan wij denken, maar ondanks een horeca achtergrond weten we het fijne niet ervan.
Zijn er op dit forum geintresseerden, of wellicht weet iemand waar ik deze fles kan verkopen??
Hartelijk dank!
-
- Cognac VSOP
Re: Cognac Rouyer 1968 70 cl
hallo,
ik heb info over uw fles.
mail maar eens een foto door als u kan op de.houtworm@gmail.com
heb misschien wel interesse om te kopen
gr
ik heb info over uw fles.
mail maar eens een foto door als u kan op de.houtworm@gmail.com
heb misschien wel interesse om te kopen
gr
- Hans
- Cognac Connaisseur
Daar zijn we op het forum altijd erg benieuwd naar.dehoutworm055 schreef:ik heb info over uw fles.
Ter oriëntatie: Stefan (forumnaam eurotail) heeft verschillende flessen van dit merk te koop. Hij zal je meer over deze fles kunnen vertellen.
Op het forum is deze cognac al eens eerder langsgekomen
Als mensen wisten hoe gezond cognac is, zouden ze zich dood drinken - P. H. Malmsten (Zweeds hoogleraar geneeskunde 1811-1883)
Le cognac, c'est la liqueur des dieux - Victor Hugo (1802-1885)
Beschreven cognacs
Cognac boeken
Beschreven cognacs
Cognac boeken
-
- Cognac VSOP
het is toch niet verplicht om alle info op het forum te plaatsen,Hans schreef:Daar zijn we op het forum altijd erg benieuwd naar.dehoutworm055 schreef:ik heb info over uw fles.
en als je benieuwt bent moet je maar een mailtje sturen he

- Hans
- Cognac Connaisseur
Dat klopt, niemand is verplicht iets op het forum te plaatsen. Mijn opmerking was bedoeld als uitnodiging. Het lijkt me vanzelfsprekend, dat een forum bedoeld is om informatie te delen.dehoutworm055 schreef:het is toch niet verplicht om alle info op het forum te plaatsen, en als je benieuwt bent moet je maar een mailtje sturen he
Het laatste deel van uw opmerking heeft u vast minder onvriendelijk bedoeld dan het overkomt. We hechten op dit forum aan een vriendelijke en correcte omgang met elkaar.
Als mensen wisten hoe gezond cognac is, zouden ze zich dood drinken - P. H. Malmsten (Zweeds hoogleraar geneeskunde 1811-1883)
Beschreven cognacs
Cognac boeken
Beschreven cognacs
Cognac boeken
Beste gelukkige eigenaar,
Rouyer-Guillet is een oud huis (opgericht 1701) met een rijke geschiedenis. De Damoisel is hun 15-jaar oude kwaliteit VSOP welke normaliter tussen de 30 en 80 Euro moet kunnen opbrengen.
Rouyer-Guillet is een oud huis (opgericht 1701) met een rijke geschiedenis. De Damoisel is hun 15-jaar oude kwaliteit VSOP welke normaliter tussen de 30 en 80 Euro moet kunnen opbrengen.
Gezond verstand is de collectie vooroordelen die je verzameld hebt voordat je achttien was.
Op dit ogenblik ook te koop op ebay :
http://www.ebay.de/itm/Cognac-Rouyer-Da ... 2a2ba682f7
http://www.ebay.de/itm/Cognac-Rouyer-Da ... 2a2ba682f7
Hartelijk dank voor uw reacties.
Het lukt me niet goed om een foto te plaatsen, omdat die te groot is.
Ik denk dat mijn man voor die 15 euro heel graag zelf de kurk open trekt (schroefdop opendraait in dit geval). Ik vond een bedrag van 1500 euro na wat zoeken, maar dit was een ander jaartal.
Omdat de fles als jaartal 1968 aangeeft, had ik mijn twijfels.
Het lukt me niet goed om een foto te plaatsen, omdat die te groot is.
Ik denk dat mijn man voor die 15 euro heel graag zelf de kurk open trekt (schroefdop opendraait in dit geval). Ik vond een bedrag van 1500 euro na wat zoeken, maar dit was een ander jaartal.
Omdat de fles als jaartal 1968 aangeeft, had ik mijn twijfels.
-
- Cognac VSOP
hallo,
voor 30€ wil ik hem wel overnemen
mvg
voor 30€ wil ik hem wel overnemen
mvg
- Hans
- Cognac Connaisseur
Tip: Met bijvoorbeeld MS paint (op iedere Windows computer aanwezig) kun je vrij eenvoudig het formaat wijzigen.Edith schreef:Het lukt me niet goed om een foto te plaatsen, omdat die te groot is.
Beschreven cognacs
Cognac boeken
Beschreven cognacs
Cognac boeken