Martell Cordon Bleu
Re: Martell Cordon Bleu
Spanje, Benidorm. Heb 'm hier gehaald bij een lokale slijterij tijdens mijn vakantie.
Net iets te ver weg voor mij.Greed schreef:Spanje, Benidorm. Heb 'm hier gehaald bij een lokale slijterij tijdens mijn vakantie.
Maar als ik weer eens in Spanje kom, zal ik daar eens wat beter op de prijzen van cognacs gaan letten.
De prijzen zijn echt veel lager. Zojuist nog een liter fles Courvoisier VSOP gehaald, deze was €27.
Koop je in een supermarkt, of is het een speciaalzaak ?Greed schreef:De prijzen zijn echt veel lager. Zojuist nog een liter fles Courvoisier VSOP gehaald, deze was €27.
Hebben ze een uitgebreid gamma van cognac ?
Misschien kun je een foto maken en op het forum plaatsen ?
Mvg,
RolanD
Over het algemeen kun je voor de bekende VS en VSOP cognacs bij de supermarken terecht. Bijvoorbeeld bij supermarkt "Masymas" kun je vrij goed slagen voor Courvoisier, Remy Martin, Hennessey, Martell, Camus.Roland schreef:Koop je in een supermarkt, of is het een speciaalzaak ?Greed schreef:De prijzen zijn echt veel lager. Zojuist nog een liter fles Courvoisier VSOP gehaald, deze was €27.
Hebben ze een uitgebreid gamma van cognac ?
Misschien kun je een foto maken en op het forum plaatsen ?
Mvg,
RolanD
Wil je Napoleon, XO of iets minder populaire merken, dan kun je beter naar een plaatselijke slijterij gaan. Deze zitten verspreid in de straten achter de boulevard!
- Bijlagen
-
- image.jpg (29.04 KiB) 4694 keer bekeken