Leuk artikel over Ragnaud-Sabourin FontVieille en Florilège

Voor alle vragen en onderwerpen mbt de wereld van de Cognac. Stel vragen gerust!
Plaats reactie
Ton
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Leuk artikel over Ragnaud-Sabourin FontVieille en Florilège

Bericht door Ton »

Al struinend op het net, op zoek naar 'affordable' prijzen voor de Florilège stuitte ik op dit artikel, wat ik jullie niet wil onthouden :)
Overigens is de Florilège in Nederland te koop voor 149 euro. Verzendkosten rond 7 euro.
Laatst gewijzigd door Ton op di 13 aug 2013, 13:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Roland
Cognac Connaisseur
Cognac Connaisseur

Re: Leuk artikel over Ragnaud-Sabourin FontVieille en Floril`ge

Bericht door Roland »

Ton schreef:Al struinend op het net, op zoek naar 'affordable' prijzen voor de Florilège stuitte ik op dit artikel, wat ik jullie niet wil onthouden :)
Overigens is de Florilège in Nederland te koop voor 149 euro. Verzendkosten rond 7 euro.
Ton,
op de home-page van deze site,
staat reeds een jaar :

Beste bezoeker,

We zitten in de TEST fase helaas is het nog niet mogelijk bestellingen te plaatsen! Nog enkele weken dan werkt ook IDEAL en is het gehele logistieke systeem up an running!! Kom dus regelmatig terug bij het grootste assortiment online whisky's. WEL kunt u reserveren door middel van ons bestelformulier. Iedereen die dit doet zullen wij zodra we LIVE gaan een mail sturen zodat u de eerste bent die uit onze collectie kan kiezen!

Daarom heb ik enkele ??? bij deze aanbieder.

Trouwens, als je kijkt bij Cognac Grande Champagne, dan zie je de Jean Fillioux Reserve Familiale staan aan de mooie prijs van € 117.

Mvg,
RolanD
Ton
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Re: Leuk artikel over Ragnaud-Sabourin FontVieille en Florilège

Bericht door Ton »

Ja, inderdaad, dat is ook een hele mooie prijs. Overigens is niet alles zo gunstig geprijsd, maar is (wordt?) mogelijk een hele interessante site voor ons.
Roland
Cognac Connaisseur
Cognac Connaisseur

Bericht door Roland »

Ton schreef:... maar is (wordt?) mogelijk een hele interessante site voor ons.
Omdat het reeds meer dan één jaar duurt, vrees ik dat de site nooit zal starten.

En mocht hij toch van start gaan :

Binnenkort wordt de collectie geheel geupdate en zijn we weer volop in business, hou de site in de gaten of meldt u aan voor onze nieuwsbrief via het contactformulier!
Hopelijk bedoelen ze niet de prijzen .... :lol:
Hans
Cognac Connaisseur
Cognac Connaisseur

Bericht door Hans »

Ton schreef:Al struinend op het net, op zoek naar 'affordable' prijzen voor de Florilège stuitte ik op dit artikel, wat ik jullie niet wil onthouden :)
Leuk artikel Ton, ook al is het 12 jaar oud. Beiden uitstekende cognacs, de Fontvieille en de Florilège, mijn voorkeur gaat toch echt uit naar de laatste.
Als mensen wisten hoe gezond cognac is, zouden ze zich dood drinken - P. H. Malmsten (Zweeds hoogleraar geneeskunde 1811-1883)

Le cognac, c'est la liqueur des dieux - Victor Hugo (1802-1885)

Beschreven cognacs
Cognac boeken
Plaats reactie

Terug naar “Vragen en algemene Cognac onderwerpen”