Voorstelrondje

Stel jezelf in het kort even voor!
Deze achtergrondinformatie wordt door velen zeer gewaardeerd.
PWortel
Cognac VS
Cognac VS

Re: Voorstelrondje

Bericht door PWortel »

Dank, zeesting! Het lijkt me ook erg boeiend om mijn informatie "bij de bron" vandaan te halen! Zo leer je toch het meeste he. De zomervakantie is helaas al voorbij, maar wie weet zit er dit jaar of begin volgend jaar nog een cognacreisje in... :)

Hans: Ik heb het eens voorzichtig aangekaart, maar ik ben bang dat ik toch de enige liefhebber in dit huishouden ben... "Doe maar iets van een ketting ofzo" was haar antwoord toen ik vroeg wat ze dan wel graag wilde hebben!
Hans
Cognac Connaisseur
Cognac Connaisseur

Bericht door Hans »

PWortel schreef:Hans: Ik heb het eens voorzichtig aangekaart, maar ik ben bang dat ik toch de enige liefhebber in dit huishouden ben... "Doe maar iets van een ketting ofzo" was haar antwoord toen ik vroeg wat ze dan wel graag wilde hebben!
Ach ja, elk nadeel heb z'n voordeel. Gaan je flessen langer mee. ;)
Als mensen wisten hoe gezond cognac is, zouden ze zich dood drinken - P. H. Malmsten (Zweeds hoogleraar geneeskunde 1811-1883)

Le cognac, c'est la liqueur des dieux - Victor Hugo (1802-1885)

Beschreven cognacs
Cognac boeken
PWortel
Cognac VS
Cognac VS

Bericht door PWortel »

Hans schreef:Ach ja, elk nadeel heb z'n voordeel. Gaan je flessen langer mee. ;)
Daar heb je dan weer een punt. ;) Heb voor haar via een Duitse vriend hier maar een ketting gekocht - zij (hopelijk!) blij dus ik ook blij. Mijn verjaardag moet dit jaar ook nog komen, dus... Ik weet al iets! ;)
Plaats reactie

Terug naar “Even voorstellen”