Gerard Arnaud
Gerard Arnaud
Heeft er iemand info over dit domein te Bouteville?
Re: Gerard Arnaud
Ik heb daar maar heel weinig informatie over kunnen vinden. Hij staat in mijn lijst van twijfelgevallen (of ze nog wel actief zijn).
Père & Fils Arnaud, wordt nu geleid door Gérard Arnaud. Ze zitten in de premier cru.
Adres: ARNAUD Gérard, Route de Malaville, 16120 BOUTEVILLE, tél : 05 45 97 51 48
Ik heb dus niet kunnen ontdekken of ze nog actief zijn. Ik heb in geen enkel cognacboek informatie over dit bedrijf.
Op site van Paul (etiketten) staat wel een afbeelding van een etiket.
Verder zijn ze aangesloten bij het VIC (Vignerons indépentents de Charente).
Ik ben wel benieuwd hoe je aan die naam bent gekomen.
Père & Fils Arnaud, wordt nu geleid door Gérard Arnaud. Ze zitten in de premier cru.
Adres: ARNAUD Gérard, Route de Malaville, 16120 BOUTEVILLE, tél : 05 45 97 51 48
Ik heb dus niet kunnen ontdekken of ze nog actief zijn. Ik heb in geen enkel cognacboek informatie over dit bedrijf.
Beste,Ton schreef:Ik heb daar maar heel weinig informatie over kunnen vinden. Hij staat in mijn lijst van twijfelgevallen (of ze nog wel actief zijn).
die naam is te vinden bij de site van Bouteville.
Grts
Klopt, dat had ik gezien. Dat suggereert dat hij actief is en dat je er 'aan huis' cognac zou kunnen kopen. Maar ik weet niet of dat ook echt zo is.rancio schreef:die naam is te vinden bij de site van Bouteville.Grts
Als iemand er wel eens geweest is, dan horen we dat natuurlijk graag.
Gebeld met dit domein, ze hebben een gamma van 3 cognacs, oudste is 30 jaar. Volgende bezoek aan de steek ga ik zeker es op bezoek.Ton schreef:Klopt, dat had ik gezien. Dat suggereert dat hij actief is en dat je er 'aan huis' cognac zou kunnen kopen. Maar ik weet niet of dat ook echt zo is.rancio schreef:die naam is te vinden bij de site van Bouteville.Grts
Als iemand er wel eens geweest is, dan horen we dat natuurlijk graag.