Geachte gebruikers van dit forum,
Ik hoop dat een van u mij veder kan helpen met mijn vragen omtrent een oude fles cocnac vieux.
Deze is toevallige wijze in mijn bezit gekomen en ik heb totaal geen idee over de leeftijd en zeldzaamheid en ev waarde.
( zie bijlge)
Bijvoorbaat dank voor u reactie.
Met een vriendelijke groet,
Ruud Duyf
Cognac Vieux
- Hans
- Cognac Connaisseur
Re: Cognac Vieux
Welkom op het forum Ruud!
Heb je vraag verplaatst naar dit subforum, zoals je ziet en je foto wat verkleind en gedraaid. Staat er behalve de tekst "Cognac Vieux" en "Grande Champagne" nog iets op de fles? Ruglabel misschien? Is de handtekening rechtsboven op het etiket enigszins te ontcijferen? Misschien daarvan nog een detailfoto maken, is nu niet leesbaar.
Heb je vraag verplaatst naar dit subforum, zoals je ziet en je foto wat verkleind en gedraaid. Staat er behalve de tekst "Cognac Vieux" en "Grande Champagne" nog iets op de fles? Ruglabel misschien? Is de handtekening rechtsboven op het etiket enigszins te ontcijferen? Misschien daarvan nog een detailfoto maken, is nu niet leesbaar.
Als mensen wisten hoe gezond cognac is, zouden ze zich dood drinken - P. H. Malmsten (Zweeds hoogleraar geneeskunde 1811-1883)
Le cognac, c'est la liqueur des dieux - Victor Hugo (1802-1885)
Beschreven cognacs
Cognac boeken
Le cognac, c'est la liqueur des dieux - Victor Hugo (1802-1885)
Beschreven cognacs
Cognac boeken
Re: Cognac Vieux
Hans schreef:Welkom op het forum Ruud!
Beste Hans,
Excuus voor mijn verlate reactie, hierbij nog wat aanvullende foto,s wellicht werpen deze een licht op de kwestie.
Bijvoorbaat dank,
Met een vriendelijke groet,
Ruud